Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 20 2005,22:27)]en ik heb windows 98 denk ik, voor de rest chinees
Grtz
ik sluit me bij jou aan snip
ik heb een muis met al wel 2 knoppen en nu zelfs 1 met een wieltje er op cool he
heb jij dat ook?
cool been die heb ik ook. ik heb zelfs windows xp en draadloos toetsenboord
wow vet cool man
xp heb ik volgens mij ook en dat dat prog wat gelijk opstart als je je pc aan doet ??
draad loos toetsen bord
bestaat dat al wow jij hebt echt goeie spullen
ik heb wel spullen
maar geen geld
Zegt iemand die een grote verzameling dvd's moet verkopen zodat hij zijn vooraf gekochte spel kan spelen.
En dan lacht hij iemand anders ook nog uit
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 20 2005,22:27)]en ik heb windows 98 denk ik, voor de rest chinees
Grtz
ik heb een muis met al wel 2 knoppen en nu zelfs 1 met een wieltje er op cool he
heb jij dat ook?
ik heb een gewone muis (zonder haar op ) met twee drukknopjes op maar geen wieltje en niet draadloos, toetsenbord is ook niet draadloos, ben ik nu hot of niet. En ik werk nog onder windows 98, xp is me te ingewikkeld. Maar he ik kan op het forum komen en lezen en zelfs typen, games spelen kan ik niet dus geen last van.
@ Rey : ik wil me niet moeien met jullie vete, dat je een verontschuldiging wilt van xeno omdat hij je zwager heeft uitgescholden kan ik inkomen, maar blijf aub niet zo doordrammen.
hm.. wil me nergens mee bemoeien, maar ik ben het 100% met rey eens.
hij heb gwoon gelijk. simpel
maarre. rey: als je impulsief ben ben je nog niet idioot. ik ben dat namelijk ook. heb mezelf al tig keer in de vingers gesneden met impulsieve aankopen. maar ben niet idioot.
alleen snoei dom en oer stom
Grtz
heb jij dat ook?
ik heb een gewone muis (zonder haar op ) met twee drukknopjes op maar geen wieltje en niet draadloos, toetsenbord is ook niet draadloos, ben ik nu hot of niet. En ik werk nog onder windows 98, xp is me te ingewikkeld. Maar he ik kan op het forum komen en lezen en zelfs typen, games spelen kan ik niet dus geen last van.
@ Rey : ik wil me niet moeien met jullie vete, dat je een verontschuldiging wilt van xeno omdat hij je zwager heeft uitgescholden kan ik inkomen, maar blijf aub niet zo doordrammen.
Grtz
in mijn ogen ben je helemaal hot ouwe
super pc heb je hoor ik nu al
regel dit soort dingen middels pm of mail en ga niet iemand zwart maken en bedreigen op het board idioot
@Mr C wat dacht je dat ik allemaal al had gedaan!
Juist wat jij net aanraadde en ik een idioot?
Jij bent helemaal lekker ik gaf toch al aan dat op msn etc,etc geen reactie volgde.
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
En dus kom doe je het maar via dit board, iets wat ik je al weet ik hoevaak heb gevraagd niet te doen?
Mocht je nog meer commentaar willen leveren stuur me dan ff een pm. Nog een belediging pik ik niet van je op het board namelijk. (voor het geval je het niet snapt, een belediging is in dit geval ook gewoon doorgaan met anderen afzeiken en bedreigen terwijl ik je heb gevraagd dit niet meer te doen)
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment