Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
suc6 kerel !! ... op je 21ste een kindje lijkt me niet niets ####...ik zou het nooit gedan hebben aangezien ik dan me heel jonge leven in 1 keer verknal...
magoed aan kidneren zitten natuurlijk ook weer hele leuke dingen en alles
Je verknalt je jonge leven niet als je op je 21ste een kindje krijgt ze xeno, hangt allemaal af hoe de familie reageerd en ze je kunnen opvangen als er eens iets misloopt, ik was zelf ook maar 25 als mijn eerste tweeling eraan kwam, maar ik ging dan ook al stappen van 13-14 jaar en was dat toch beu, en zoals ze zeggen komt het verstand met de jaren, dus moet jij nog ettelijke jaren geduld hebben
Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 26 2005,12:05)]Zou het nooit gedaan hebben
Je bent voorlopig nog geen 21 toch of vergis ik me?
Greets...
al was ik 21 ded ik het nog niet mss met jaar of 25/26 zoals snipke zij ...mssn nog wel later....ligt er ook maar net aan hoe het vrouwhtje het wilt...maja......ik ben gewoon zo....ik zie gewoon zo je bent maar 1x jong en als er een kind bijklomt kijken hgaat der superveel tijd in zitten zeker de eerste jaren....dus lijtk me geen goed plan....
Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 26 2005,12:05)]Zou het nooit gedaan hebben
Je bent voorlopig nog geen 21 toch of vergis ik me?
Greets... Â
al was ik 21 ded ik het nog niet mss met jaar of 25/26 zoals snipke zij ...mssn nog wel later....ligt er ook maar net aan hoe het vrouwhtje het wilt...maja......ik ben gewoon zo....ik zie gewoon zo je bent maar 1x jong en als er een kind bijklomt kijken hgaat der superveel tijd in zitten zeker de eerste jaren....dus lijtk me geen goed plan....
wel aan sex maar veilig of ze gaat maar pilletjes snoepen......maja het word natuurlijk wel een knap kindje van mij ..zoveel aanleg genen voor alles.. word dus ook dan een super bodybuilder
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment