De slow chat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heel mooi zo`n echo!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

suc6 kerel !! ... op je 21ste een kindje lijkt me niet niets ####...ik zou het nooit gedan hebben aangezien ik dan me heel jonge leven in 1 keer verknal...

magoed aan kidneren zitten natuurlijk ook weer hele leuke dingen en alles

Comment

Je verknalt je jonge leven niet als je op je 21ste een kindje krijgt ze xeno, hangt allemaal af hoe de familie reageerd en ze je kunnen opvangen als er eens iets misloopt, ik was zelf ook maar 25 als mijn eerste tweeling eraan kwam, maar ik ging dan ook al stappen van 13-14 jaar en was dat toch beu, en zoals ze zeggen komt het verstand met de jaren, dus moet jij nog ettelijke jaren geduld hebben

Grtz
        stil growing

Comment

Zou het nooit gedaan hebben
          Je bent voorlopig nog geen 21 toch of vergis ik me?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gefeliciteerd kerel.

Sommigen zitten erop te wachten, sommingen niet.

Ik zou persoonlijk gewoon geen tijd voor hebben en eerlijk gezegd ben ik zelf nog een GROTE kind

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 26 2005,12:05)]Zou het nooit gedaan hebben

Greets...
              al was ik 21 ded ik het nog niet mss met jaar of 25/26 zoals snipke zij ...mssn nog wel later....ligt er ook maar net aan hoe het vrouwhtje het wilt...maja......ik ben gewoon zo....ik zie gewoon zo je bent maar 1x jong en als er een kind bijklomt kijken hgaat der superveel tijd in zitten zeker de eerste jaren....dus lijtk me geen goed plan....

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Nov. 26 2005,13:01)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 26 2005,12:05)]Zou het nooit gedaan hebben

Greets...  
                al was ik 21 ded ik het nog niet mss met jaar of 25/26 zoals snipke zij ...mssn nog wel later....ligt er ook maar net aan hoe het vrouwhtje het wilt...maja......ik ben gewoon zo....ik zie gewoon zo je bent maar 1x jong en als er een kind bijklomt kijken hgaat der superveel tijd in zitten zeker de eerste jaren....dus lijtk me geen goed plan....
                Je kunt zo lang jong zijn als je wilt X

Comment

nou ik heb het toch al wel voor mijn 18 ook al gedaan hoor xenotje

ben jij zo een gelovige dat je niet aan s ex voor het huwelijk doet dan?
                  Who's the Chef

Comment

wel aan sex maar veilig of ze gaat maar pilletjes snoepen......maja het word natuurlijk wel een knap kindje van mij ..zoveel aanleg genen voor alles.. word dus ook dan een super bodybuilder

Comment

voral blijven dromen kerel wordt je wereld alleen maar mooier van whahahahah
                      Who's the Chef

Comment

met de waarheid valt niet te twisten Ron weetje toch ...

Comment

weet ik kerel maar om de waarheid te zien moet je eerst van je wolk afkomen
                          en de waarheid kan je niet zien door een gekleurde bril
                          Who's the Chef

Comment

HAHA....ik zit op wolk nr7...

dus als je ff langs wil komen en een biertje wil komen pikken

Comment

goed man ik zit nu toevallig bij je supper knappe buurvrouw dus als ik hier klaar ben kom ik een bierte pakken
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X