Nokia 7710 te koop!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Naar aanleiding van een berichtje die ik een tijdje geleden heb gestuurd kreeg ik het volgende bericht:
    -------------------------------------------------------
    know what you have to send me your full bank information and my bank will email you the comfimation letrter about what to do before you can send anything to me.so send me the information and i will transfer the money.

On 11/29/05, IKKUH wrote:
    First you must transfer the money on my bank account, transport costs are 30
    euro, so after receive of the money i will send it to you.

>From: Marc Haarman
    >To: IKKUH
    >Subject: nokia 7710
    >Date: Tue, 29 Nov 2005 05:52:16 -0800
    >
    >Dear seller,
    > i got your email so get back to me with the shipping
    >cst
    >to my inlaw in nigeria so as to transfer the money into your account now.
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

je moet het zelf weten kerel

denk alleen dat het vervelend voor ja zal aflopen
      Who's the Chef

Comment

Hey Haagsche slome....je gaat toch niet je gegevens geven aan Nigerianen?

Uit welke grot kom jij gekropen,bro? Ā 

Als straks je rekening gekraakt wordt moet je niet hier uit komen huilen,he?

Ik geef er trouwens 208 voor....

Comment

vuile lange viezerik hhehe

209 ikke
          Who's the Chef

Comment

210....

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Testo @ Dec. 04 2005,00:50)]Hey Haagsche slome....je gaat toch niet je gegevens geven aan Nigerianen?

Uit welke grot kom jij gekropen,bro? Ā 

Als straks je rekening gekraakt wordt moet je niet hier uit komen huilen,he?

Ik geef er trouwens 208 voor....
              Hahaha, is niet nodig nog even en jullie zitten ook aan de 600 pleuro en dan verkoop ik hem aan zo een domme kracht genaamd testo ofzo , nee maar was gewoon nieuwsgierig, en ik ga maandag postbank bellen hoe ik dat kan doen, misschien kan ik het naar een speciale rekening overmaken via hun en dan storten hun het naar mijn eigen rekening ofzo!
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

211
                Who's the Chef

Comment

50 Euro + een glimlach van mij

Comment

alle kom ik geef 100euro, plus dat je aan al vrienden kan zeggen dat je het aan een belg hebt verkocht, dat maakt je status groter

Grtz
                    stil growing

Comment

212.50

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 05 2005,10:15)]50 Euro + een glimlach van mij

je moet hoger gaan niet lager, jullie kunnen met zen allen even 50 euries neerleggen en aan mij geven, zo zijn jullie niet zo veel kwijt en kunnen jullie met zen alle van deze mooie, geweldige telefoon genieten, enne na dat saaie weekendje in Belgie dat ik nie dat ik me heel populair maak bij men vrienden als ik hem aan jou zou verkopen haha

Comment

KOmaan Marco, aan een club suporter kan je dat toch geven, het zijn wij die jullie in Den Haag komen helpen als je problemen hebt, kijk maar eens op die oude sjaals van den haag,staat altijd club brugge bij op

GRtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Haagschemarco @ Dec. 05 2005,18:00)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 05 2005,10:15)]50 Euro + een glimlach van mij

je moet hoger gaan niet lager, jullie kunnen met zen allen even 50 euries neerleggen en aan mij geven, zo zijn jullie niet zo veel kwijt en kunnen jullie met zen alle van deze mooie, geweldige telefoon genieten, enne na dat saaie weekendje in Belgie dat ik nie dat ik me heel populair maak bij men vrienden als ik hem aan jou zou verkopen haha
                            Lager ?

Weet je wel hoe bijzonder een glimlach van mij is?

Comment

je hebt natuurlijk zo een lelijke kop dat het laggen niet aan jou is besteed zeker ouwe prikken prikker
                              Who's the Chef

Comment

Trouwens, even ter informatie, ik heb een beetje geld nodig, dure maand dit en dat en wil dat apparaat kwijt (dure kutmaand), en via die sites krijg ik alleen hoge onbetrouwbare bedragen enzo waar ik dus echt niet aan begin.

Bij deze is mijn vraagprijs omlaag gegaan naar 250 Pleuro (gelieve in euro's uit te betalen uiteraard).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X