K1 finale vanavond...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• K1 finale vanavond...

Om 20:00 op Eurosport

Veel plezier!!!!

Ik kijk het wel met de kerst, ik kijk de finale van big brother
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Beter,dat wordt kijken, thanx for the tip!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Zag het net staan je bent me voor

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ga zker kijke

Comment

Hehe ik weet lekker al wie er gewonnen heeft!

Comment

Wij zijn gewoon de beste!

Comment

en wie denken jullie die er gewonnen heeft

Joost
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

zo zo corrientje
                thx voor de info

das lang geleden zo een nuttige post van jou
                Who's the Chef

Comment

Hahah, dat wilde je vast wel weten, wie van Big Brother gewonnen had
                  Nuttige info, as allways
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

WOOOW....
                    ik heb nog nooit zo'n trippen kwart, halve en hele finales gezien. heb pas laat tv aangezet.
                    maar sow: die ene finale gast, wat een goeie vechter. en ook die rus die van musashi verloor. die zei terecht dat je alleen op ko van hem kon winne. das dat gezeik omdat dat een japanner is en het toernooi ook in japan. ik vond die rus echt fokking gaaf vechten. keihard en gave opstoten. maar ja... de jap ging niet neer, dus die won. en dan die braziliaan man.... wat een aanval, met gesprongen knie en musashi neer. PRACHTIG>
                    wou dat hij gewonnen had. vind sem vreselijk lelijk vechten. lijkt zo een sukkel. hij heeft gwoon het voordeel dattie zo lang en groot is, dan hoeft hij alleen maar te kijken waar hij zn knieen neer moet ploffen. vorig jaar kreegtie op zn donder, maar in zn score lijstje stond 10 gewonnen, 0 verloren. :S
                    alle lof voor de braziliaanse kyukushinkay karateka. (als ik het goed schrijf)

edit: ps... als sem tegen testo moes, dan hattie op zn donder gehad en hadden wij de K1 kampioen gekend.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Dec. 23 2005,16:58)]WOOOW....
                      ik heb nog nooit zo'n trippen kwart, halve en hele finales gezien. heb pas laat tv aangezet.
                      maar sow: die ene finale gast, wat een goeie vechter. en ook die rus die van musashi verloor. die zei terecht dat je alleen op ko van hem kon winne. das dat gezeik omdat dat een japanner is en het toernooi ook in japan. ik vond die rus echt fokking gaaf vechten. keihard en gave opstoten. maar ja... de jap ging niet neer, dus die won. en dan die braziliaan man.... wat een aanval, met gesprongen knie en musashi neer. PRACHTIG>
                      wou dat hij gewonnen had. vind sem vreselijk lelijk vechten. lijkt zo een sukkel. hij heeft gwoon het voordeel dattie zo lang en groot is, dan hoeft hij alleen maar te kijken waar hij zn knieen neer moet ploffen. vorig jaar kreegtie op zn donder, maar in zn score lijstje stond 10 gewonnen, 0 verloren. :S
                      alle lof voor de braziliaanse kyukushinkay karateka. (als ik het goed schrijf)

edit: ps... als sem tegen testo moes, dan hattie op zn donder gehad en hadden wij de K1 kampioen gekend.  
                      die rus is ook pas 22jaar. helaas voor nl zal die toekomst zijn in deze sport.grts

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (corina @ Dec. 23 2005,13:34)]Hahah, dat wilde je vast wel weten, wie van Big Brother gewonnen had  
                        Nuttige info, as allways
                        met die nuttige post bedoelde ik je topic opener
                        Who's the Chef

Comment

punami, je bedoelt dat die rus de toekomst is. jaaah... hij was onverstandig om alles er gelijk in te gooien, maar hij is echt fokking goed. heb zelden zo'n technisch vechter gezien. ennuh.. die braziliaan... geef toe... dat bonken van aarts is niks aan. die braziliaan en die rus, dat is knokken
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X