Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
WOOOW....
ik heb nog nooit zo'n trippen kwart, halve en hele finales gezien. heb pas laat tv aangezet.
maar sow: die ene finale gast, wat een goeie vechter. en ook die rus die van musashi verloor. die zei terecht dat je alleen op ko van hem kon winne. das dat gezeik omdat dat een japanner is en het toernooi ook in japan. ik vond die rus echt fokking gaaf vechten. keihard en gave opstoten. maar ja... de jap ging niet neer, dus die won. en dan die braziliaan man.... wat een aanval, met gesprongen knie en musashi neer. PRACHTIG>
wou dat hij gewonnen had. vind sem vreselijk lelijk vechten. lijkt zo een sukkel. hij heeft gwoon het voordeel dattie zo lang en groot is, dan hoeft hij alleen maar te kijken waar hij zn knieen neer moet ploffen. vorig jaar kreegtie op zn donder, maar in zn score lijstje stond 10 gewonnen, 0 verloren. :S
alle lof voor de braziliaanse kyukushinkay karateka. (als ik het goed schrijf)
edit: ps... als sem tegen testo moes, dan hattie op zn donder gehad en hadden wij de K1 kampioen gekend.
Citaat[/b] (bruce @ Dec. 23 2005,16:58)]WOOOW....
ik heb nog nooit zo'n trippen kwart, halve en hele finales gezien. heb pas laat tv aangezet.
maar sow: die ene finale gast, wat een goeie vechter. en ook die rus die van musashi verloor. die zei terecht dat je alleen op ko van hem kon winne. das dat gezeik omdat dat een japanner is en het toernooi ook in japan. ik vond die rus echt fokking gaaf vechten. keihard en gave opstoten. maar ja... de jap ging niet neer, dus die won. en dan die braziliaan man.... wat een aanval, met gesprongen knie en musashi neer. PRACHTIG>
wou dat hij gewonnen had. vind sem vreselijk lelijk vechten. lijkt zo een sukkel. hij heeft gwoon het voordeel dattie zo lang en groot is, dan hoeft hij alleen maar te kijken waar hij zn knieen neer moet ploffen. vorig jaar kreegtie op zn donder, maar in zn score lijstje stond 10 gewonnen, 0 verloren. :S
alle lof voor de braziliaanse kyukushinkay karateka. (als ik het goed schrijf)
edit: ps... als sem tegen testo moes, dan hattie op zn donder gehad en hadden wij de K1 kampioen gekend.
die rus is ook pas 22jaar. helaas voor nl zal die toekomst zijn in deze sport.grts
punami, je bedoelt dat die rus de toekomst is. jaaah... hij was onverstandig om alles er gelijk in te gooien, maar hij is echt fokking goed. heb zelden zo'n technisch vechter gezien. ennuh.. die braziliaan... geef toe... dat bonken van aarts is niks aan. die braziliaan en die rus, dat is knokken
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment