Ehm ik heb weer wat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 18 2006,00:15)]Misschien kun je die halve vriendin van je wel zo ver krijgen dat ze mee doet aan een triootje

Over gek gesproken    

Hahaha, nee als die der achter kom verklaart ze me voor gek, dus hou het gewoon even stil, lijkt me verstandiger!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Jan. 17 2006,17:23)]cilicoontjes?
      Als je dat niet ziet, kan je gerust om een bril!
      Dat het siliconen zijn.

Dat is toch de ergste boobjob die ik tot nu toe heb gezien
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

zien er idd niet echt jovaal uit

maar ach als ik jou was zou ik ook wel ff gaan rijden hoor marcotje
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Jan. 18 2006,12:23)]

Go for it!

Maar vergeet niet een afspraak te maken met je maat zoals ik al tegen je zei kerel You never know...

Comment

Gewoon doen man, later kun je er nog spijt van krijgen:yum
            Zou zeggen: Have fun! You just live only once

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 18 2006,13:26)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Jan. 18 2006,12:23)]

Go for it!

Maar vergeet niet een afspraak te maken met je maat zoals ik al tegen je zei kerel  You never know...
              Hoe bedoel je met een maat? Ja rijden gaat nie meer beentje, auto is toch total loss, dus zei zal eg keer moeten komen!
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

op haar rijden natuurlijk he ballo
                Who's the Chef

Comment

Nog altijd niets? Vond het best leuk om te horen.

Comment

ff update kleine
                    Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (been @ Feb. 10 2006,18:28)]  

ff update kleine
                      Ja ik heb totaal geen zin om ergens naar amsterdam te gaan, ben zo lui als een varken, en ehm krijg nog steeds smsjes en berichtjes en weetik het allemaal dat ze helemaal gek op me is enzo , en ik ben ook flink bezig met allemaal meiden enzo hier in de buurt , maarja als ze keertje der kinderen kwijt is (of ik ben in amsterdam ofzo), gaat ze me vele beloofde dingen tonen..., maarja ik heb eg weinig zin om helemaal naar amsterdam ergens daar te gaan terwijl ik hier ook zo een paar chickies ken krijgen en zei zit met der kinderen enzo en der man , dus ken ze ook moeilijk weg... maar het gaat er zeker wel van komen weet alleen nog nie wanneer

Comment

• haha. dit heb ik vaker gezien. ze wil te graag. dan word het niet leuk meer. en krijg je ALWEER zo'n sms-je. haha
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ach mietje zeg gewoon dat je niet durft

Pas anders der msnadres aan een echte vent

Comment

• Dan vraag je toch of ze naar Den Haag komt? Als het bij je thuis niet kan zeg je dat ze een hotelkamer boekt. Dat was toch ook het plan, in een hotel?

Ben benieuwd of het er nog eens van komt
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Feb. 10 2006,19:37)]haha. dit heb ik vaker gezien. ze wil te graag. dan word  het niet leuk meer. en krijg je ALWEER zo'n sms-je. haha
                              Ja zo dacht ik een beetje erover laatst, maarja ik denk kwil der tog wel keer, en ja dat wil ik zeker gaan doen maar zei zit met der kinderen en der man dus we moeten het een keer goed plannen, bij mij thuis kan zowieso nie...

Comment

• Je neemt der mee naar een hotel, motel, holliday Inn

Ik zit je maar op te jutten pik

Als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen. En begrijp ik het goed dat ze een man heeft, dus getrouwd is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X