Ehm ik heb weer wat!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LoL wie weet is het wel een grote spyshopaat ( of hoe je het schrijft )

gewoon 101% kopziek.
    Komt ze voor je te pompe, ben je ready hakt ze hem eraf gek.

oei oei hou ons opde hoogste :P
    stats:
    1.65
    52kg
    6.5%bf
    --------------
    hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
    Pain means bigger muscle

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 11 2006,14:50)]Je neemt der mee naar een hotel, motel, holliday Inn  

Ik zit je maar op te jutten pik

Als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen. En begrijp ik het goed dat ze een man heeft, dus getrouwd is?
      haha ja ze heb 2 kinderen ook , dat maakt het wel nog erger, maar alles waar een risico in zit vin ik leuk , slechte eigenschap maarja! En xcelent, jij kijkt teveel films jongen, moet je is mee naar psycholoog...
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 11 2006,17:54)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 11 2006,14:50)]Je neemt der mee naar een hotel, motel, holliday Inn  

Als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen. En begrijp ik het goed dat ze een man heeft, dus getrouwd is?
        haha ja ze heb 2 kinderen ook , dat maakt het wel nog erger, maar alles waar een risico in zit vin ik leuk , slechte eigenschap maarja! En xcelent, jij kijkt teveel films jongen, moet je is mee naar psycholoog...
        hahah
        opzich zou het wel kunnen maar het niet verder gelezen, je had al afgesproken met haar
        maar had ik niet gelezen mijn excuses

maar zeg nooit nooit
        er lopen rare mensen op de wereld tegenwoordig
        stats:
        1.65
        52kg
        6.5%bf
        --------------
        hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
        Pain means bigger muscle

Comment

• Wil ik nou is als enige de spelbreker zijn,
          Weet toch dat ze al 2 kinderen heeft en dat blijkbaar haar man hiervan niet op de hoogte is. Zet jezelf eens in zijn plaats, stel dat ie erachter komt en beslist om een einde aan de relatie te zetten, dan zijn die 2 kindjes hiervan het slachtoffer. Ik ben zelf net papa geworden en zou hiervan echt wel kapot zijn moest me dit overkomen, ik vind dit bijna het ergste dat een koppel kan overkomen. Bij overspel kan je het vertrouwen vaarwel zeggen, met gevolg dat als ze samen blijven hun leven een hel word. Zoals je zegt zijn er genoeg visjes in de zee, dus zou ik van de bezette afblijven.
          In het ergste geval word jezelf een slachtoffer als het een psycho van een vent is en dat ie erachter komt voor jullie afspraak, dan heb je .
          Doe ermee wat je wil maar wou je toch enige "levenswijsheid" meegeven.
          Veel plezier ermee
          Grtz
          -C-
          -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
          -2 know what we don't know
          -No Pain No Gain!

Comment

Citaat[/b] (Haagschemarco @ Feb. 11 2006,17:54)]
            Originally posted by [b

Dat is weer een ander verhaal kerel. Dit wil je de gozer en kinderen niet aan doen he. Denk er maar zo over. Het zal jou eens overkomen als je later een vrouw en 2 kinderen hebt.

Dat die vrouw zich zo aanbiedt op internet heb ik geen woorden voor. Ik vind dat je je partner heb te respecteren in de zin van, doe niet wat jij niet wilt dat een ander jou aandoet.

Het blijft altijd jouw keuze kerel, maar ik zou dit op mijn geweten hebben als ik zoiets zou flikken.

Comment

• @Achilles: thx for the support m8, er moeten toch enkelen goede raad geven hé

Grtz
              -C-
              -No Pain No Gain!

Comment

• Comment

• Wij nice guys steunen elkaar altijd bro! Wie moet anders een goed voorbeeld geven hier

Leuke foto squataddict

Comment

• @ Achilles

-No Pain No Gain!

Comment

• en jij zit in een kuur, achilles (iig testo in je body)
                      respect. ik was dr gelijk heen gereden als ik vol testo zat.

hahaahah
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Gelukkig zijn er ook nog mensen die met een ander lichaamsdeel denken dan...

Comment

• Originally posted by niceguy024
                          Wil ik nou is als enige de spelbreker zijn,
                          Weet toch dat ze al 2 kinderen heeft en dat blijkbaar haar man hiervan niet op de hoogte is. Zet jezelf eens in zijn plaats, stel dat ie erachter komt en beslist om een einde aan de relatie te zetten, dan zijn die 2 kindjes hiervan het slachtoffer. Ik ben zelf net papa geworden en zou hiervan echt wel kapot zijn moest me dit overkomen, ik vind dit bijna het ergste dat een koppel kan overkomen. Bij overspel kan je het vertrouwen vaarwel zeggen, met gevolg dat als ze samen blijven hun leven een hel word. Zoals je zegt zijn er genoeg visjes in de zee, dus zou ik van de bezette afblijven.
                          In het ergste geval word jezelf een slachtoffer als het een psycho van een vent is en dat ie erachter komt voor jullie afspraak, dan heb je .
                          Doe ermee wat je wil maar wou je toch enige "levenswijsheid" meegeven.
                          Veel plezier ermee
                          Grtz
                          -C-
                          Ja ik weet het, maarja ze is echt lekker en ze wilt echt heel graag dus tja, ik heb ook me twijfels gehad, maar geloof me die vriend komt er niet achter hoor, en zo te horen is die relatie tog niet goed, die vriend zit nooit uit ze eigen aan der enzo en ze staat al zo lang droog dus tja ehm
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

• Hehehe neuken voor den haag gozer!

Al heeft niceguy op zich wel gelijk en wil ik aanvullen dat zij naaaaaaaaaaatuurlijk tegen jou zegt dat er relatie niet goed gaat
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• idd dat zegt zij!
                              Grtz
                              -No Pain No Gain!

Comment

• ze wil het. dat zegt genoeg. dan is de relatie niet goed. klaar. of haar vent dat nou weet of niet.
                                vroeg of laat gaat het dan toch mis.
                                dus laat marco dan maar zn graantje meepikken
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X