Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Das die marokkaan, die heb ook van die liedjes die op kazaa staan gemaakt ik weet nie meer hoe die daar heet maar das wel lachen, ga ik zeker kijkuh alsik het nie vergeet!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (corina @ Dec. 24 2005,15:19)]Dat wisten we al, jij bent ook niks aan
Pfff en daarom wilde je de vorige x zo graag met me opstap he?!!! Heb nooit tegen iemand gezegd dat je blauwtje bij me hebt gelopen...!!!
Dus Niet opeens zo stoer doen voor andere ........!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment