Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat nou slijmen, dat Corry en ik af en toe samen lekker op stap gaan is al lang geen geheim meer toch?!!! Ik krijg alles voor elkaar bij Corry ZONDER te slijmen dus jaloers ouwe sterrebukker?!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Vind eigenlijk dat je beetje grote muil krijgt MR SMALL, met je Belle Perez shit van en dat andere gelul in de ruimte van je, ga maar lekker in je slip op het podium staan........
Gozer wie denk je nou dat je bent... OMG!!!
En als je geen respect op kan bregen voor BB'ers, wtf doe je hier dan! Ga ergens lekker in je plaatselijke kroegje de held uithangen maar hier niet nerdje!!!
Kijk en dat jezelf ook een grote jongen wilt zijn, maar de discipline niet op kan brengen om dit te bereiken kan ik ook weinig aan doen!!! Dus nu niet hier komen huilen dat je maar een klein miezerig ventje bent...!
Maar zal het anders oplossen anders is Cur weer boos!
Check PM !!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment