Rare gasten die italianen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rare gasten die italianen...

Italianen vinden te veel eten erger dan vreemdgaan

Uitgegeven: 9 januari 2006 17:19
    Laatst gewijzigd: 9 januari 2006 17:26

ROME - De meeste Italianen vinden te veel eten erger dan vreemdgaan. Dat blijkt uit een enquête over schuldgevoel die het psychologietijdschrift Riza Psicisomatica heeft laten houden. Het dagblad La Stampa publiceerde maandag de resultaten.
    Ook overmatig shoppen en verwaarlozing van de familie is voor een meerderheid van de duizend ondervraagden erger dan het bedriegen van de partner. Vooral vrouwen zijn volgens La Stampa keihard. Slechts 19 procent van de ondervraagde vrouwen zei zich schuldig te voelen na een slippertje. Meer percentages maakte de krant evenwel niet bekend.

Beetje BB-er zal er anders over denken gok ik..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Zijn echt niet wijs hoor die lui.
    Nou ja, is een kwestie van prioriteiten hè, ben wel blij dat de mijne net ff anders liggen...

Comment

dus mannen... vakantie in italy vieren.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mannen..grote bek en als je vriendin dit straks per ongeluk leest heeft ie hommeles
        Maar rare gasten..die Italianen
        You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

klinkt erg ongeloof waardig vind ik
          Who's the Chef

Comment

Vaag
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Mjah zit toch een kern van waarheid in..Ik bedoel VReEMDgaan dat gebeurd dagelijks tegenwoordig....Zo erg vind ik dat niet meer tis een dagelijkse gebeurtenis dus.

Comment

Ook zo'n argument om op te kotsen, iedereen doet het en dus is het normaal en dus is het niet erg...
                Zijn gelukkig over het algemeen alleen de kuddediertjes uit de spelcomputergeneratie die er zo over denken.

Comment

Nochtans zijn italianen toch bekend dat ze zo een jaloerse mannen zijn als je naar hun vrouw of vriendin kijkt, zij mogen wel avances maken aan u vrouw of vriendin, ik wel maar een ander niet zo denken die kerels toch.

Italiaanse mannen staan toch ook bekend dat ze altijd naar een vrouw zoeken die op hun moeder lijkt, want mamma kunnen ze niet missen

Grtz
                  stil growing

Comment

Appart

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 11 2006,20:57)]Ook zo'n argument om op te kotsen, iedereen doet het en dus is het normaal en dus is het niet erg...  
                      Zijn gelukkig over het algemeen alleen de kuddediertjes uit de spelcomputergeneratie die er zo over denken.
                      Vlijmscherp Shannasse

Comment

Hij bedoelt dat HIJ het zo vaak heeft meegemaakt dat het normaal word

En niet over computergames beginnen he daar hoor ik ook bij
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 11 2006,20:57)]Ook zo'n argument om op te kotsen, iedereen doet het en dus is het normaal en dus is het niet erg...
                          HAHA..

ik vind brand erger dan vreemdgaan hoor....en op dit moment heb ik nu eenmaal een jong karakter en dan denk je er zo over zal mss veranderen ooit.Vreemdgaan is erg...maar er bestaan ergere dingen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X