Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In elke land is er wel een vorm van omkoping, italia zit met berlucconi, belgie met de chinees , nederland met ik weet niet wie, wil maar zeggen, overal is er wel iets, alleen in belgie maken ze het openbaar
Ik kan mij nog wel herinneren een aantal jaar terug een schandaal hier in Nederland met scheidsrechter Dick jol.
Hij werd beschuldigd van het manipuleren van de wedstrijduitslagen hier, door partijdig te fluiten, dat hield dan ook verband met afgesloten weddenschappen op de desbetreffende wedstrijden werd er gezegd.
Hij werd geschorst als scheidsrechter, maar later weer in ere hersteld omdat het niet viel te bewijzen.
Hij had de schijn heel erg tegen maar werd toch vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Het zal in de sport altijd moeilijk blijven om alles echt eerlijk te laten verlopen volgens mij, aangezien er tegenwoordig heel veel geld mee gemoeid is.
Groet;
Brear.
Zou wel een leuk excuus zijn voor wat ze voetballend laten zien inderdaad
Geloof alleen niet dat die Blind(e) slim genoeg is om de boel zo te manipuleren..
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment