niet meer actueel
Frustraties
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laat gerust weten als je die gast opgaat zoeken Brucie
Vind het knap van je dat je er zou rustig onderblijft
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing en succes met opknappen van zijn zooi
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Dit is echt klote natuurlijk! Kwam het wel betrouwbaar over?
Als ik iets koop of gebruik maak van een dienst doe ik altijd veel research om te kijken of het betrouwbaar is. Ben vroeger eens voor 50 euro opgelicht. Ik snap echt niet dat mensen dat kunnenShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Klote man, ik weet niet hoe de bouwsector werkt in Nederland of hoe het in elkaar zit, maar die kerel had ik nooit betaald, geen factuur geen betaling, en bij zo een kerel had ik ook niet betaald als die een factuur stuurde. Is er bij jullie geen confederatie bouw. Ik zit al bijna 12jaar in de branche en heb al veel gezien en meegemaakt .
Grtzstil growing
Comment
-
Pff, weer een goed voorbeeld van wat voor galbakken er rond lopen...
Heel erg jammer dat je hiermee te maken hebt gekregen Bruce, hoop dat de laatste dingetjes snel opgelost worden en je er achteraf niet nog meer hinder van gaat ondervinden.
Als je weet wanneer hij bij je maat is kan de bodynet-gang ook dan ff langskomen natuurlijk...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Feb. 08 2006,18:26)]Laat gerust weten als je die gast opgaat zoeken Brucie
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing en succes met opknappen van zijn zooi
Greets...
maken we er gelijk een meeting vanWho's the Chef
Comment
-
@Bruce
Het valt mij wel op dat jij dit soort ellende steeds hebt erg klote man.
Laatst pm'de je mij of ik een adresje voor je op kon zoeken van die leverancier met electronica die maar niks levert.
Als ik jou was zou ik eens kijken op de site van het programma Opgelicht van Ned 1,2 of 3.
Die zijn namelijk zeer happig op dit soort verhalen en pakken het ook goed aan!
Met politie en als ik mij niet vergis is deze knakker al eens in het programma geweest en met iemand die herhaaldelijk in de fout gaat pakken ze keihard aan.
Misschien ben je ook enigszins net iets te goed van vertrouwen.
Succes, bro
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Feb. 09 2006,08:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Feb. 08 2006,18:26)]Laat gerust weten als je die gast opgaat zoeken Brucie
Greets...
maken we er gelijk een meeting van
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ReyMysterio @ Feb. 09 2006,09:17)]@Bruce
Het valt mij wel op dat jij dit soort ellende steeds hebt erg klote man.
Laatst pm'de je mij of ik een adresje voor je op kon zoeken van die leverancier met electronica die maar niks levert.
Als ik jou was zou ik eens kijken op de site van het programma Opgelicht van Ned 1,2 of 3.
Die zijn namelijk zeer happig op dit soort verhalen en pakken het ook goed aan!
Met politie en als ik mij niet vergis is deze knakker al eens in het programma geweest en met iemand die herhaaldelijk in de fout gaat pakken ze keihard aan.
Misschien ben je ook enigszins net iets te goed van vertrouwen.
Succes, bro
of dat programma kat in de zak op sbs6 ofzoiets
en heb je ook nog spookhuis
Maar echt ja dat mensen zoiets doen, snap het niet verneuke wel een klein stukje van je leventje en van je hartje het vertrouwen zal wel gezakt zijn in de mede mens
maar goed, is wel een Idee kan je meeting van maken :P
Jonkies zijn ook welkom
Hoe meer volk hoe meer vreugd
oei oei wat zal die kerel schrikken zeg
stats:
1.65
52kg
6.5%bf
--------------
hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
Pain means bigger muscle
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-