Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (corina @ Feb. 11 2006,18:30)]Ik hoorde dat de aanhangers van ADO naar Amsterdam gaan vanavond en andersom ook
Ze zouden eigenlijk vanavond tesamen komen om met elkaar te matten, maarja een stuk of 70 lafbekken zijn vanacht naar den haag gekomen met de bedoeling ons supportershome schade aan te richten, ze hebben eerst een rookbom gegooit daarna zijn 12 den haag supporters naar buiten gekomen, en is een gozer die jonger dan 17 jaar is neergestoken in zijn bil zij en arm, op moment hoorde ik dat hij weer thuis is en dat het goed met hem gaat! er zijn 8 gewonden verder een paar met een knuppel bewerkt, er schijnen ook ***** te zijn geweest met een pistool en een alarm pistool, alleen die hebben ze niet gebruikt als het goed is.
Zondag als Den Haag verliest van ajax weet ik zeker dat het los gaat, en uiteraard krijgen wij dan weer een boete, maarja het is eigenlijk een beetje uitlokking vind ik! Vnacht wilden 150 hagenezen naar amsterdam gaan maar werden tegen gehouden door de mobiele eenheid.
Ik weet zeker dat het nu van kwaad tot erger gaat, er komt zowieso een vergeldings actie...
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Zo te lezen ben jij ook een hooligan
Vanwaar de naam Joden..omdat ze in Amsterdam wonen
Dat ze gewoon eens van voetbal zelf leren genieten en niet als zielige kneusjes met een groep gaan vechten, als ze willen vechten moeten ze dat alleen doen en niet in groepsverband.
Vind het persoonlijk ook maar en stel trieste sukkels van een zeer bedenkelijk niveau, die hooligans.
Durven zich vaak nog supporter te noemen ook, kosten de club vaak allerlei inkomsten en boetes maar dat snappen ze dan weer niet, zal wel te hoog gegrepen zijn. Een beetje liefhebber en supporter gunt zijn club het beste lijkt me in plaats van sanctie's maar goed.
Overigens heb ik in dit topic duidelijk teveel posts aan moeten passen.
Let aub allemaal ff op je taalgebruik en laat eventuele bijnaampjes voor bepaalde groepen weg!
Ik vindt ook dat het hele hooligan gebeuren niets toevoegd aan de sport, integendeel, het verziekt eigenlijk het hele topvoetbal, jammer.
Groet;
Brear.
wat zielig allemaal doe nou niet dat ajax de boos doenders zijn het komt van 2 kanten als je ze uit daagt dan kan je ze verwachten het is gewoon een wraak actie en dat ze 70 man nodig hebben om 8 man in elkaar te schopen vindt ik zielig maar ja wat doe je er aan het hoort een beetje bij het voetbal
Als er iets nĂet bij het voetbal hoort zijn het volgens mij juist wel hooligans hoor...
Dat zoiets min of meer normaal gevonden wordt is misschien nog wel het meest trieste van alles.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment