Lafheid!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Philip en Mr B.I.G. graag jullie persoonlijke vete elders uitvechten, dit past hier niet he kerels

Grtz
    stil growing

Comment

Maak met niemand ruzie, vind alleen die BIG een nerd! meer niet... Terug naar de orde van de dag.

Comment

Ik hoorde dat de aanhangers van ADO naar Amsterdam gaan vanavond en andersom ook
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Philip laatste keer dat ik u waarschuw, die belediging hoort er niet

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (corina @ Feb. 11 2006,18:30)]Ik hoorde dat de aanhangers van ADO naar Amsterdam gaan vanavond en andersom ook
            Ze zouden eigenlijk vanavond tesamen komen om met elkaar te matten, maarja een stuk of 70 lafbekken zijn vanacht naar den haag gekomen met de bedoeling ons supportershome schade aan te richten, ze hebben eerst een rookbom gegooit daarna zijn 12 den haag supporters naar buiten gekomen, en is een gozer die jonger dan 17 jaar is neergestoken in zijn bil zij en arm, op moment hoorde ik dat hij weer thuis is en dat het goed met hem gaat! er zijn 8 gewonden verder een paar met een knuppel bewerkt, er schijnen ook ***** te zijn geweest met een pistool en een alarm pistool, alleen die hebben ze niet gebruikt als het goed is.

Zondag als Den Haag verliest van ajax weet ik zeker dat het los gaat, en uiteraard krijgen wij dan weer een boete, maarja het is eigenlijk een beetje uitlokking vind ik! Vnacht wilden 150 hagenezen naar amsterdam gaan maar werden tegen gehouden door de mobiele eenheid.

Ik weet zeker dat het nu van kwaad tot erger gaat, er komt zowieso een vergeldings actie...

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

www.hardcorehooligan.nl
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Zo te lezen ben jij ook een hooligan
                Vanwaar de naam Joden..omdat ze in Amsterdam wonen

Dat ze gewoon eens van voetbal zelf leren genieten en niet als zielige kneusjes met een groep gaan vechten, als ze willen vechten moeten ze dat alleen doen en niet in groepsverband.

Vind ik zo zielig gedrag...
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Vind al die hooligans triest !!

Heb een keer tussen de rellen gestaan met me neefje van 6, kon hem net op tijd op pakken en weg rennen anders was het niet goed gegaan.

Maar flinke gasten zijn het die hooligans  

Kan er echt de lol niet van in zien  

Comment

Vind het persoonlijk ook maar en stel trieste sukkels van een zeer bedenkelijk niveau, die hooligans.
                    Durven zich vaak nog supporter te noemen ook, kosten de club vaak allerlei inkomsten en boetes maar dat snappen ze dan weer niet, zal wel te hoog gegrepen zijn. Een beetje liefhebber en supporter gunt zijn club het beste lijkt me in plaats van sanctie's maar goed.

Overigens heb ik in dit topic duidelijk teveel posts aan moeten passen.
                    Let aub allemaal ff op je taalgebruik en laat eventuele bijnaampjes voor bepaalde groepen weg!

Comment

Ze moeten maar lekker gaan voetballen zonder supporters... ben je van veel gezeik af...

Halve zolen waarom ga je vechten om zo,n kutspelletje ben je niet wijs
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (corina @ Feb. 11 2006,18:30)]Ik hoorde dat de aanhangers van ADO naar Amsterdam gaan vanavond en andersom ook
                        als ze nou tegelijk gaan lopen ze elkaar net mis whahaha
                        Who's the Chef

Comment

Vind het te triest voor woorden dat zulke gasten zich supporters durven te noemen..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vindt ook dat het hele hooligan gebeuren niets toevoegd aan de sport, integendeel, het verziekt eigenlijk het hele topvoetbal, jammer.
                            Groet;
                            Brear.

Comment

wat zielig allemaal doe nou niet dat ajax de boos doenders zijn het komt van 2 kanten als je ze uit daagt dan kan je ze verwachten het is gewoon een wraak actie en dat ze 70 man nodig hebben om 8 man in elkaar te schopen vindt ik zielig maar ja wat doe je er aan het hoort een beetje bij het voetbal

Comment

Als er iets nĂ­et bij het voetbal hoort zijn het volgens mij juist wel hooligans hoor...
                                Dat zoiets min of meer normaal gevonden wordt is misschien nog wel het meest trieste van alles.
                                Last edited by Shannasse; 13-02-2006, 22:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X