Weet er geen titel bij, kijk het gewoon!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke
    Voor 1 keer moet ik de rey gelijk geven, niemand mocht het land uit enkel bin laden mocht vertrekken, en ik heb Fahrenheit gezien, geweldige docu

Grtz
    en wat vind je er zelf van?? de gedachte dat amerika achter de aanslagen zou zitten...

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Wat ik ervan vind. Ze hebben toch de bestuurders van sommige van de vliegtuigen opgepakt dacht ik of mensen opgepakt die mee de opleiding hadden gevolgd.

Maar kijk het gaat niet enkel over de oorlog in iran/irak, als je nu kijkt naar de bomaanslagen in LOnden en Madrid, het waren telkens moslim extremisten, met de koran op zak of nog op hun kamer liggen.

Ik veroordeel niemand, maar van die gasten kan je zeker zijn dat het extremisten zijn die ofwel de koran verkeerd interpeleren of die verkeerde info kregen. Als je ziet dat zelfs extremistisse moslim vrouwen rondlopen met bommen aan hun lichaam geplakt, dan vraag je toch af what the fuck doen die mensen en waarom.

Volgens mij is bin laden geen extremist maar zijn er moslim extremisten die zogezegd handelen in zijn naam. Ik heb ooit eens een vertaling gelezen van de koran en er stonden zaken in die je niet voor ogen hield, vraag me nu niet welke passage want dat weet ik niet meer.

Iedereen verdedigd zijn geloof maar geen enkel geloof is zo opdringerig en en extremist dan de islam, stel je voor dat het kristendom ook zo was.

Grtz
      stil growing

Comment

Ik vind moslim extremisten een verkeerd woord, Het zijn gewoon soldaten die tegen amerika vechten.

Als amerikanen gevangenen martelt en vernederd Speciale kampen opricht waar geen mensen rechten gelden. ZIJN DIT DAN GEEN EXTREMISTEN!!!!

Moslims zijn geen extremisten ze vechten voor hun bezittingen en rechten en als ze dat niet doen dan zijn ze alles kwijt, vechten ze wel terug dan zijn ze weer teroristen, het is nooit goed.

En dan praat ik niet over mohammed B dat stelt niks voor.

Stel dat nederland wordt binnen gevallen door belgie omdat zij het land willen inpikken, dan weet ik zeker dat de moslims die in nederland wonen tegen de belgen vechten, Maar dan zijn het wel helden denk ik en geen teroristen.

Maar goed jongens ik ben van mening dat we het met zn allen moeten doen,

op dit forum kan het ook dus waarom niet op de rest van de wereld

Comment

heel mooi gezegt aaiwaaiwa , alleen wat snipke bedoelt snap ik ook maar dat zijn dus de mensen die inderdaad extremist zijn maarja ik kan niet begrijpen dat dat iets met de islam te maken heeft want in de koran staat dat je nooit mag doden en roken , alcohol is verboden. waarom? omdat die dingen schadelijk voor je zijn dus laat staan zelfmoord???? tja reken hun maar niet als moslims wat mij betreft...want ze doen precies het tegenovergestelde.. moslims die hun land verdedigen maar niet genoeg middelen hebben als tanks , granaatwerpers en alle andere wapens hebben waarschijnlijk geen andere keus dan plaatsen van bommen , het is nou eenmaal de goedkoopste manier, trouwens een bom maken is helemaal niet zo moeilijk iedereen kan het dus dat is ook waarschijnlijk het voornaamste reden dat ze dat als wapen gebruiken .
          vele mensen praten zonder dat ze echt veel afweten van iets bijv. de islam , opdringerig en extremist?? juist moslims horen vredelievende mensen te zijn en kalm , niet oplossen met wapens of vuisten maar met je mond! maar als je land word aangevallen dan vind ik het normaal dat zei recht hebben hun land te verdedigen , bijv: palestina... ehm wat heeft israel daar te zoeken ??? zomaar ff een stuk land aan de joden geven omdat zei daar volgens hun recht op hebben... ehm mensen is het dan logisch dat je dan tegenstrijd bied?? of moet je soms een land verader zijn alles toestaan komop zeg , hamas is ook weer een voorbeeld van een terroristische organisatie, althans dat beweert de media.....
          tja het is een beetje onduidelijk allemaal maar ff kort samengevat :
          moslim horen geen andere mensen te doden , moslims mogen geen zelfmoord aanslagen plegen , moslims hebben recht op het verdedigen van eigen land, moslim extremisten/streng gelovigen horen geen uitspraken te doen als : dood aan alle niet-moslims.

doe je dit wel , ben je in mijn ogen verkeerd bezig maarja we zullen het allemaal zien als we eenmaal dood zijn,

grtz

Comment

Dat is het hem juist, de moslims die het wel doen met bommen in hun rugzak een metro opblazen, wat had engeland aan die mensen misdaan, daar was geen oorlog bezig. De minderheid interpreteerd de koran verkeerd, er zijn zelfs moskeeen die zulke mensen recruteren. De politieke kant van de islam is helemaal verkeerd bezig, het zijn zij die de jonge mensen zulke dingen laten doen, met hun verhaaltjes van de heilige maagden enzovoort. Er is een aanslag geweest in iran of irak van een belgische vrouw die zich bekeert had tot de islam, en die had nooit anders gehoord dan dat ze martelaar moest worden.

De dag van vandaag zie je veel jongeren (marokanen, turken, ....) die geen toekomst hebben en zich dan vasthechten tot de verkeerde interpretatie van de koran, dan hebben ze een houvast. Maar het wordt er wel ingeprent in de moskeeen, er zijn zelfs moskeeen in Belgie die lidgeld vragen, stel je voor dat je eerst moet lidgeld betalen voor je de kerk in mag, onvoorstelbaar.

Kijk he ik ben geen racist, zelfs ver van, ik ken genoeg moslims en heb met die mensen geen problemen. Ik ben ook een persoon die graag leert van andere godsdiensten, gewoon van alles, ik ben een nieuwsgierig type. En als ik dan met die mensen praat dan zeggen die zelf waar gaat het in godsnaam heen met de islam, als je ziet hoe de eerste generatie zich ingeburgerd heeft, mensen hebben alle moeite gedaan om een degelijke job te zoeken de taal te leren en zich te leren emigreren, en als je dan ziet hoe de tweede en derde generatie gewoon alles verkloot, echt triestig.

Ze komen wel overal het straat op voor te betogen tegen de cartoons, ook in belgie zijn betogingen geweest, maar het straat opkomen en betogen omdat ze geen werk vinden zal je ze niet zien doen.

Grtz
            stil growing

Comment

@ Ahmet: je hebt soms een beetje grote bek en je post maar gewoon vanalles op de meest onmogelijke plaatsen (wordt al beter ) maar ik mag jou wel!

Je denkt ondanks dat je nog hartstikke jong bent blijkbaar wat dieper over sommige dingen na en je zoekt met je mening niet, zoals zoveel jongeren, de makkelijkste en meest kortzichtige weg. Respect daarvoor!
              Het is jammer dat niet meer mensen, en met name jongeren die nu eenmaal makkelijker te beïnvloeden zijn, wat beter leren nuanceren. Aan alles zitten altijd twee kanten en 'de waarheid' bestaat niet, zéker niet als het om zaken als geloof gaat. Het zal veel met je opvoeding te maken hebben en jouw houding en meningen zeggen dan ook heel veel over je ouders, die doen blijkbaar heel erg hun best en geven een goed voorbeeld.

We hoeven het niet altijd over alles eens te zijn, maar als meer mensen bereid zouden zijn anderen in hun waarde te laten en de zaken niet alleen vanuit hun eigen oogkleppen perspectief te bekijken zou de wereld er al een stuk beter uitzien...

Comment

@ snipke , zoals je al zegt... de media heeft een grote rol..
                veel marokanen , turken gaan niet de straat op en worden gangsters of worden geen moslims extremist.. vele jongeren van turks , marokaans afkomst gaan niet eens naar de moskee , zei zoeken zoals je zegt een houvast en zonder ook maar enig idee van wat ze doen gaan ze verkeerde dingen leren mede dankzij de media want die zegt moslim is dit moslim is dat en zei krijgen zo een verkeerd beeld van het geloof en naar mijn mening zijn dit de oorzaken ervan, nu kun je de ouders de schuld ervan geven dat het door hun komt maar nee hoor , wij moeten inburgeren en dat is haast je geloof wegwerpen en dus gaan de jongeren zelf op pad (op internet, televisie, etc etc) wat hun eigenlijke geloof de Islam nou is.. en vaak leid dat tot het verkeerd interpreteren van teksten enz.

@shannase, tja je moet nou eenmaal een grote bek hebben om te overleven hea.. en zomaar alles accepteren doe ik ook niet , ik kom op voor mijn rechten en dat kan gewoon op een normale wijze , maar als iemand mij niet serieus neemt of rare dinge gaat roepen tja dan is het een ander verhaal..
                en ja mijn ouders hebben mij zeer goed opgevoed , ik kon altijd met vragen terecht bij mijn ouders en nu nog steeds hoor.. was soms wel 2 uur gesprekken aan het voeren met hun en dat komt omdat ik zo nieuwsgierig ben dat merken jullie vast wel op het forum en ja bijna alle onderwerpen interesseren mij dan ook..

grtz

Comment

Ik ben van mening dat het vernederen of zogezegd martelen van de Amerikanen niets vergeleken is met die moslimterroristen die je de kop afsnijden en onschuldige mensen gaan opblazen. Stel jezelf eens in de plaats van Amerikanen die hun makkers zien afgeknald worden of in stukken gereten door zelfgemaakte bommen en noem maar op... Dan vind ik vernederen en wat slaan nog toelaatbaar is om informatie te verkrijgen. Die moslimextremisten zouden veel erger doen moesten ze amerikanen in gevangenschap nemen.
                  Ik respecteer je moslimgeloof, maar het word toch veel misbruikt of verkeerd begrepen om aanslagen op onschuldigen te plegen... In de bijbel staat dat geen enkele ziel het recht heeft om een ander zijn leven te nemen, als ik me niet vergis staat dat in de koran ook...
                  Dat is wat ik ervan denk....
                  Grtz
                  Last edited by Niceguy; 09-04-2006, 13:22.
                  -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                  -2 know what we don't know
                  -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by ahmet
                    @ bruce, tja bruce kun jij weten dat het niet zo is dan?? zoja, wil ik graag bewijsjes hebbe.. ik zei niet dat het zo was dus ik heb niks te bewijzen maar het kan wel een wel zo zijn dus....

bruce..je stelt veel voor hoor

grtz
                    tuurlijk weet ik dat niet, maar zoals jij nou begint kan iedereen wel zeggen: misschien zou het wel zo zijn, of missch. heeft die het wel gedaan. en dan moet ik bewijzen dat die het niet gedaan heeft. ja, daaag.
                    dat misschien dit of dat daar zijn al veel dooien om gevallen. snap je. ik zeg niet dat het NIET zo is, ik zeg dat je dan iedereen wel kan aanwijzen die het KAN gedaan hebben.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ niceguy, jah idd zo staat het ook in de koran..

@bruce, tja dan moete ze dus niet de moslims de schuld gaan geven van 11 september want zonder duidelijk bewijs schiet je niet op en heb je geen recht de moslims onrechtvaardig te beschuldigen,

grtz

Comment

@Ahmet: Ik weet het niet zeker meer maar had BL voordien al niet enkele Am ambassades opgeblazen, en was zijn haat die hij verspreidde niet vooral naar Amerika gericht. Zelfs al zit ie er niet achter, waar ik sterk aan twijfel, heeft ie door zijn propaganda zich wel de schuld op z'n nek gehaald.
                        Je moet ook kunnen toegeven dar er de laatste jaren veel geweldplegingen gedaan zijn in naam van de Koran, oftewel de heilige oorlog tegen de ongelovigen.
                        ik vind het erg voor de oprechte beoefenaars van het moslim-geloof en dan ook zoals het in de Koran geschreven staat. Zij worden mee door het slijk gehaald.
                        Grtz
                        -No Pain No Gain!

Comment

jah idd dat moet ik HELAAS toegeven maar het is wel zo ja..
                          ze brengen ons geloof een slechte naam , klootzakken
                          ook die jongetjes op tv en de media doet er nog een schep bovenop
                          achja ik trek me er niets meer van aan mensen moeten mij gewoon acceptere ondanks dat ik moslim ben en ze moeste mense is minder in hokjes stoppe

grtz

Comment

Ach ik weeg 120kg en heb een kale kop, ander hokje da`s alles.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

lol cur, het is dan wel een hok, voor z'n beer zoals jij!
                              -No Pain No Gain!

Comment

En bedankt

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X