daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Meeting
Collapse
X
-
Originally posted by sanderijnDoe ik Bruce...alhoewel dat moet niet moeilijk zijn, als Achilles mij in het echt heeft gezien dan ben jij he-le-maal niet meer interessant voor hem
Thanks Corrie, das lief gezegt van je
Comment
-
Originally posted by real1972ik ben er wel weer bij....
maar ik ben ook meer het type van gezellig BBQ enz.
Vorige keer was zekers leuk alleen hadden er meer moeten komen.
Sommige gasten hebben zich tot in de zeer vroege uurtjes vermaakt!!!!
Who's the Chef
Comment
-
Als ik op medeforummers mag schieten met een paintballgeweertje dan ben ik ook van de partij (eindelijk al die frustraties eruit )
@Bruce..don't worry ik maar er wel een extra gaatje achter voor je bij, speciaal voor Achillis deal?
Een extra sterretje kan de boel bij jou alleen maar opfleurenYou! Out Of The Gene Pool - Now!
Comment
-
Originally posted by TestoErvaring,gab.....ervaring...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by CuriosioGebeurt altijd weer inderdaad, beetje jammer. Misschien mensen die zich groter voor doen dan ze zijn..?
Ik weet het niet,maatje.....het is alleen jammer dat mensen van alles om het hardst roepen en het dan toch af laten weten en daar bedoel ik jou nog niet eens mee,Brucie.Maar je kan het dan niet nog een keer af laten weten want dan ben je gewoon de lul en komt de bodynet-knokploeg je pas verbouwde huissie pas echt effe verbouwen!
En Corrie krijgt de brandslang over zich heen als ze weer zo dooierig is.
Comment
-
Whahaha, durf het maar!!
Dan dan...dan sla ik jou tegen de grond
Als jij nog eens niet zo hard praat dan, dan kom ik er ook bovenuit
Ik had gewoon slaap, dat krijg ik als ik een constant geluid hoor
Even serieus ik ga gewoon niet eten, misschien dat ik dan wakker blijfSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment