Wie lijkt het weer leuk?
Meeting
Collapse
X
-
Cur hoe kan je dat nou vragen!
Jij is de baas hier.
@Symmie
Ik vond het zeker leuk om jullie te zien, maar ik was lui en had slaap.(net een baby na het eten)
Iets actievers lijkt me dan ook wel leuker eigenlijk anders krijg ik weer zon dip
Lijkt mij een leuk plan om te gaan bowlen en een hapje te gaan eten, wat jullie?Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by brucedoe is ff vande zomer. lekker WARM!Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by AchillesHapje eten als we aan het cutten zijn?
Een meeting lijkt me ook leuk. Ik zou eerder kiezen om met zijn allen een keer te gaan sporten."Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by brucevind wel dat er selectieve groep moet zijn. niet zomaar iedereen :/
zit je met 50 zolen op een terras
lijkt me trouwens wel leuk, moet wel plaats en tijd weten
grtzIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
de langst dienende members natuurlek. curiosio en ik gege.
het zal bepalen of ik er wel of niet ben. ik hoef niet zo nodig bij groep gasten te zitten, die ik niet ken.
(ken eigeluk niemand, maar beschouw sommigen hier alsof ik ze wel ken)
achilles, ff gezond nert. lekker terrasje. billen spotteneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment