frustraties deel 3 :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• frustraties deel 3 :)

nu niet voor mij gelukkig.
    weten jullie nog dat ik over die hufter uit nijmegen vertelde, die eerste klus goed deed en daarna lelijk afwerkte?
    en het mooiste is, jack bijna 4.000 eu heb laten dokken eind vorig jaar en sindsdien steeds met smoezen niet komt opdagen, zoals de maker van het kozijn heb zn vingers eraf gezaagd, dan kozijn scheef (tuurlijk)
    nou heb ik vandaag een pm HIER OP BODYNET gehad van iem. die heb gelezen dat ik dat verteld heb.
    die heeft dus ook een klus laten doen, ging goed dus beloofde hij ook te tegelen die hebben dus een aanbetaling gedaan van 4600 eu in december 2005. sindsdien hetzelfde verhaal. wat een HOMOOOOO

dus mijn vraag: wie van jullie is van plan binnenkort flinke verbouwing te gaan doen? die laat het namelijk door hem doen, maar betaald niet hem, maar jack en die andere mensen (klus van 20.000 eu, kosten nog geen 10.000 uiteraard, voorwat hoort wat )
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Jee, die vent moeten jullie aangeven, en naar kassa schrijven enzo.

Ik heb pas verbouwd, kan je deze keer niet helpen.
    Als ik moet komen rossen dan roep je maar
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

aan de as, vrouwtje?
      ze hebben aangifte gedaan en er zijn al politierapporten enzo. advocaten hebben al gepraat, etc. ik laat het van jack afhangen of het een bezoekje wordt, of gwoon via justitie. unbelievebul. maar dan doe ik ook mee, netuurlek, want dan ga ik bij hem claimen dat ik zoveel heb betaald, maar dat hij voor de helft werk heeft gedaan. was zwart, das beetje kilote maar ja... we will see

Comment

Dacht ff dat er wéér het nodige bij jou in de soep was gelopen Brucie!
        Goed om te horen dat het dit keer de ellende van iemand anders is, hoe lullig dat ook mag klinken...

Comment

haha. nou deel 4 zal ook nog wel komen. tegen october ofzo. als ik nog niks klaar heb en met een maand voor het altaar sta

Comment

schiet ni3et op.. zou echt zijn armen er af gezaagd hebben denk ik.

Comment

Ik begrijp niet dat er nog niemand is geweest die hem heeft opgezocht..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat begrijp ik indd ook niet.
                Maar dat zal bij mij dan waarschijnlijk wel aan de as liggen

Watjes zijn het, ik had echt allang (dan wel met iemand achter me) bij die vent op de stoep gestaan believe me!
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

een bezoekje aan die kerel kan nooit niet kwaat toch

houden we de meeting bij die kerel in zijn tuin komt alles goed
                  Who's the Chef

Comment

Ik kom dan wel.. hou wel van een stukje mensenvlees op de BBQ

lol

Comment

Kun je hier geen aangifte ofzo van doen? Neem aan dat er toch wel wat papiertjes zijn getekend..zou hem voor de rechter slepen..
                      You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Idd te schofterig voor woorden zoiets.
                        Via politie, advocaten e.d. duurt het vaak allemaal zolang......
                        Ik had zekers die vent al telefonisch bedreigd of opgezocht!

Comment

Das Klote bruce!
                          Een bezoekje zou een remedie kunnen zijn...

@purple, stiekem familie van Hannibal?
                          Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

jah jonges. de beste man heb een dossier aangelegd over die mark. dus. maar hij zegt: tis mijn woord tegen dat van hem. ofwel: samen sterker. hij gaat ook bij opgelicht een oproep doen op tv voor meer gedupeerden.
                            in mekaar knokken, werkt niet. je krijgt je geld niet. hij is spoorloos. zn huisadres duitsland en das niet te achterhalen. hij heb vakantiehuisje in afrika en rijdt rond in een vette 7-serie.
                            ik hou jullie wel op de hoogte. (nieuwe members: dus jaar lid zijn ofzo haha)

Comment

wat aanklage man helpt geen flikker, ga met je neve of wat dan ook vrienden naar zen huis bel aan en dan genadeloos slaan tot hij kappot is en vanzelf betaalt , hij doet jou naai dan naai jij hem 3x zo hard terug (ik haat lui die stele of bedriege

edit: als hij spoorloos is gaat het wat moeilijker..woont die in nijmege zei je? of is dat ook niet duidelijk als je zijn kenteken hebt wil ik wel kijke wat ik voor je kan doen

grtz
                              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X