2 Weken rust of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 Weken rust of niet?

Hey,

Ik ga eind deze week weer voor 2 weken naar Nederland. Wat zouden jullie mij aanraden te doen behalve goed eten?
    Ik kan naar de sportschool waar m'n moeder traint, maar die gast vraagt 10 Euro per keer zonder abo...dwaas...
    Zal ik wat gaan cardioen/rennen een paar keer per week of zou ik het gewoon rustig aan doen en m'n lichaam 2 weekjes rust geven? Een week zou ik denk ik nog wel volhouden, maar 2 weken...

Advies?
    Fighting for peace is like fucking for virginity.

Kan weinig kwaad hoor om even lekker helemaal rust te nemen, zou inderdaad wel op de voeding blijven letten.
    Grote kans dat je lichaam het je juist enorm in dank afneemt en dat je na afloop van die twee weken fitter en sterker bent dan ooit.

Comment

10 euro is nog heel goedkoop voor 1 keer sporten hiero. Ook al vind ik dit al te duur. Ik zou gewoon lekker rust nemen kerel. Zal je goed doen en je zult er zeker profijt van hebben als je weer gaat trainen.

Comment

OK dan...ik weet wat me te doen staat...Lekker uitrusten met genoeg eiwitjes...
        Thanks.

Comment

Indd lekker rust nemen, kan je straks weer flink knallen.
          Veel plezier
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Helemaal eens met de rest, rust nemen en op je voeding blijven letten.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Perfect...Dan zal ik er deze week nog eens flink tegenaan gaan alvoor ik de rustweken in duik...Moet er wel een beetje een goed gevoel bij hebben.

Ongelofelijk hoe gemotiveerd ik op dit moment ben!!!

Comment

Misschien een ideej om elke week 1x zware fullbodytraining te doen. Ben je 20 euro kwijt maar hep je tenminste elke week je spieren gestimuleerd/doorbloed.

Comment

er zijn toch wel gyms in de omgeving waar proefles gratis is? toen mijn oude gym dicht was met kerst ging ik heel haarlem af om proeflessen te doen

Comment

Originally posted by punani
                    er zijn toch wel gyms in de omgeving waar proefles gratis is? toen mijn oude gym dicht was met kerst ging ik heel haarlem af om proeflessen te doen

daar ken ik er meer van...
                    Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by punani
                      hahaha stakker
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ik zou idd gewoon twee keer een fullbody workout doen. Ik vind het knap als je twee weken niets zou kunnen doen. Ik zou helemaal gek worden, ben verslaafd.
                        konuşma!, yap!

Comment

heyhey,
                          ik ga in de zomer vakantie 5 weken weg..
                          ik zwem dan elke dag zeker wel 4 uurtjes minimaal mischien zelfs want ik hou er echt van maare mijn vraag of ik daarbij nog iets moet doen want ik ben bang dat ik mijn kracht verlies na de vakantie en dan weer van begin af aan moet beginnen..
                          dus mischien moet ik opdrukken maar voor de rest is het nodig om te trainen of is dit juist een goede rust?5 weken lang

grtz
                          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

kracht? welke kracht?
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                              kracht? welke kracht?
                              wat flauw
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop