hier heb ik 3 jaar naar gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik post het hier wel dan.
    Bezoek ook eens het forum.

Comment

haha. ik heb wel via google iem. gezien in nederland. en die wil er 499 eurie voor hebben. :S
      ik wil eerdaags die op voet (met water erin) en de kort broek aan. dus de grote. die is fokking duur maar jah...
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wat is pcies de naam van zo een ding? Miss dat marktplaats nog iets te bieden heeft.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

nee niet op marktplaats. ik heb al gezocht. maar ik denkdat er hooguit 10 in heel nederland staan. en dan denk ik nog dat het veel is.
          dat ding heet body opponent bag

Comment

naja balen dan.

Comment

al iem. wat gehoord over een body opponent bag voor een prikje? inmiddels in amerika 169 dollar. 50 voor verzenden. (en dan invoer shit)

ik wil zoeen die aan elastieken hangt in zo'n rek. die reageert nog het beste denk ik.

Comment

dit is intussen al je 4e jaar hehehehehe
                succes, en hopen dat je hem dit jaar koopt
                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Misschien dat ik er ook eentje aanschaf, nu nog niet maar na de zomer ofzo. Eerst maar eens ff zien hoe we ze hierheen halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X