Dutchbodybuilding.com

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Probleem is een beetje dat we liever niet teveel zomersporters zien, een tatoo op het lichaam heeft dus niet zoveel nut Symmie aangezien die vooral op het strand gezien zal worden...
    Zal dus een flinke tatoo op je voorhoofd moeten worden en daar wil ik net als Corrie graag aan meebetalen.

Comment

Haha, sym. wat voorn auto rijd jij dan ?
      postertjes etc. ophangen kanik ook wel doen, maar veel verder zalk nie gaan
      on the road to get huge

Comment

Originally posted by Testo
        Ik weet het dus doe er vd rest ook niet moeilijk om,bro.

Als er iets is wat ik belangrijk vind is het wel collegialiteit en op AR kan iedereen naar bodynet linken zoveel ie wil wat mij betreft!!
        Ik weet het broertje en dat waardeer ik ook van je.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Goed nieuws je mag perfect een link in je sig plaatsen op dbb, alleen word het zelden gedaan.

Comment

Nieuw beleid?

Voor alle duidelijkheid er hoeven van mij geen links van Bodynet op DBB.
            Zijn 2 heel verschillende boards en dat wil ik graag zo houden

Greets...

Comment

Nee hoor, het word gewoon niet gedaan haha.

Comment

Originally posted by hardcoremenneke
                Haha, sym. wat voorn auto rijd jij dan ?
                postertjes etc. ophangen kanik ook wel doen, maar veel verder zalk nie gaan
                een hummer ofzo

Comment

en ik kan inmiddels ook weer op dbb..

Comment

Vast niet onder je eigen naam

Greets...

Comment

haha wat denk je weer slecht over me cur

Comment

Originally posted by Moob
                        haha! je kan niet eens "body&fitness" typen omdat dat gecensureerd is. Als je een link plaatst van B&F op DBB, doet de link het niet omdat ipv de naam "body&fitness" er "*******" komt te staan. erg triest dus.
                        Dat is niet triest. In het verleden is dat er geweest omdat veel nieuwe boards reclame maakten op ons board , gewoon om reclame te maken en verkeer naar hun site te brengen. Een link naar om het even welke site kan nu wel, en er is geen censuur meer voor links. Wel is het zo dat het niet de bedoeling is dat iedereen zomaar reclame gaat maken op andere sites voor eigen sites. Adverteerders moeten daar ook voor betalen, dus waarom iemand anders niet. Dat is ons beleid, en dat bepalen we zelf.

Verder best een aardig board met een hoop goede info
                        We doen ons best...

(als je de moeite wilt nemen om tussen alle onzin door te lezen).
                        Dit vind ik wel erg belachelijk. Om te beginnen staat alles netjes apart en gescheiden; onzin (grappen en geouwehoer) staat gewoon in een aparte sectie, serieuze onderwerpen ook.

Bij deze een vriendelijke (doch dringende) aanvraag aan de administrator om dit topic te verwijderen, als het hier alleen staat om mensen die niet weten waarover ze spreken, kwaad te laten spreken over een ander, en er toch geen link in mag dan heb ik liever dat het verwijderd wordt.
                        Last edited by dbb75; 22-07-2006, 21:32.

Comment

stel je eerst eens ff voor joh.....in plaats van meteen een heel verhaal op te hangen over hoe goed dbb wel niet is....
                          Trainingslog Farmboy:

Comment

Gedragsregels op Bodynet - Dit dient iedereen te lezen!

Als je nou het beleid en de regels van een ander forum hier uit komt leggen zou je er waarschijnlijk beter aan doen om eerst even de moeite nemen de regels van dit board te lezen...
                            In je eerste post op dit board wordt iedereen geacht zich even netjes voor te stellen zodat we weten met wie we toen hebben. Je zal wel iemand zijn achter dbb maar zelfs dat vermeldt je niet duidelijk.
                            Verder zou het ook handig zijn als je het volledige topic goed zou lezen, dan zou namelijk de reden duidelijk zijn waarom de link niet was toegestaan. Als die reden inmiddels achterhaald blijkt te zijn kan er gerust wél een link naar dbb geplaatst worden maar dat kan ook op een andere manier aangekaart worden lijkt me.

Dit topic ga ik zeker niet sluiten, er worden op een zeer normale manier meningen geuit en daar is een forum voor bedoeld. Niemand overtreedt de regels of 'spreekt kwaad' zoals je dat noemt, daarbij is het een ouder topic dat al zowat vergeten was totdat je het zelf weer omhoog hebt geschopt.

Comment

DBB heeft een aantal users die echt veeeeeel kennis hebben en regelmatig met interessante (wetenschappelijke) onderzoeken komen. Echter de community is wel dusdanig groot geworden, dat er imo behoorlijk veel off-topic
                              wordt gepost en er ook tevens de nodige slechte info voorbij komt.

Een kleinere club mensen met kennis, zoals deze, spreekt mij meer aan. Er was nog een forum waar ik actief lid was (bodyfit oid?), maar ben de link kwijt.

Comment

Originally posted by Farmboy
                                1. stel je eerst eens ff voor joh.....2. in plaats van meteen een heel verhaal op te hangen over hoe goed dbb wel niet is....
                                1. Admin dbb, duidelijk genoeg?
                                2. Dat doe ik niet, ik reageerde omdat wat er stond niet correct was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X