openingszinnen/praatjes zijn er hier players? ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• openingszinnen/praatjes zijn er hier players? ;)

hello hello

zag laatst 2 leuke meisjes staan op zon station (moest toevallig naar haarlem) zagen er leuk uit enzo gewoon perfect beetje ondeugend geflirt met resultaat maar voor de players onder ons: hoe spreek je een wildvreemde aan en dan niet zon domme openingszin maar gewoon een onschuldige vraag waardoor de rest van zelf gaat je weet wel

ben benieuwd naar jullie ervaringen en kan ik die zelf ook gaan toepassen want ik weet vaak niks te verzinnen (fantasieloos ofzo)

voel me altijd zo stom achteraf dat ik dan verder niet echt iets onderneem.. zonde al die gemiste kansen vind ik, had anders al een paar leuke exen kunnen hebben

grtz

Als je echt een player wil worden zou je je hier eens in moeten verdiepen:

Seduce Sexy, Beautiful woman without Pick up Lines

En als je wat verder bent:
    Seduction, Dating, & Pick-Up - The Mystery Method Way

Op deze site (Fast Seduction 101: Art of Pick-up and Seduction) staan héél veel artikelen, maar pas op, ga niet op het forum kijken. Er zitten ook veel "noobs" die na 1 meid gescoord te hebben allemaal tips gaan geven die niet werken. Dus wees selectief met lezen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik zat laatst te wachten op t station net als jij. Er zat een leuke dame naast me met een mega grote rugzak. Ze liep weg en de rugzak liet ze staat. Ik zo kijken van he je vergeet wat dacht ik. dúúúúh! Idd!. Komt ze terug na minder dan een minuut en ik zeg zo tegen haar: ik dacht al hoe kan je zo een kingsize rugzak nou vergeten?! Of zit er een bom in??? Zij lachen en het eis was gebroken.
      Om maar aan te geven dat het niet gaat om wat je zegt maar om hoe je t zegt.
      Stap dr gewoon op af en zeg wat!
      Gister bij busstation in utrecht. Zit daar te wachten op mn bus. Maar de bus die er al stond (recht voor mij) had zn motor natuurlijk aan. En met een beetje mazzel zit je dus precies in die fieze gore stink lucht! Dus ik zeg tegen die vrouw naast mij: jezus wat stinkt die bus he?! Niet te harden man! Ga je mee dan gaan we ff ergens anders zitten?! Terras ofzo?

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
      Groetjes
      Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

eis=ijs

Comment

En fieze is vieze?
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bingo!!!

Comment

@ kir

dat bedoelde ik niet, zit allemaal wel goed

@bobster

ja zoiets
              ik wil wat openingsvraagjes weten zodat je op elke situatie een gesprek kan beginnen

achteraf dacht ik aan zoiets:

mijn bus gaat pas heel laat, weten jullie/jij iets leuks te doen in de buurt?
              maar wat als ze dan zeggen ja dit of dat blabla
              moet je dan gewoon zeggen heb je zin om mee te gaan? (met ondeugende oogjes) hoe pak je dat goed aan.

en hebben jullie soortgelijke verhaaltjes/zinnen/grapjes weet ik veel wat post het maar

Comment

Kan je er niet mee helpen.

Mensen beginnen meestal tegen mij te praten, is mijn lieve uitstraling denk ik.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je zegt die site's doe ik noemde bedoelde ik niet, maar ik denk juist dat je daar heel veel aan hebt. Vooral die badboylifestyle site is echt goed.

Het gaat er namelijk helemaal niet om wat je zegt. Het gaat om je houding, uitstraling en hoe je overkomt. Het gaat om de intonatie en de manier waarop je iets brengt, op de site's die ik noemde heet dat "fluff talk".

Als je je meer verdiept in "seduction" zal je er ook achter komen dat wat je nu achteraf wilde zeggen helemaal niet goed is:

mijn bus gaat pas heel laat, weten jullie/jij iets leuks te doen in de buurt?
                  zo fout, je moet zélf sterk overkomen. beter is dus: gaan jullie mee iets leuks doen met mij.
                  maar wat als ze dan zeggen ja dit of dat blabla
                  moet je dan gewoon zeggen heb je zin om mee te gaan?
                  heb je zin om mee te gaan? je legt de bal nu bij hun neer! Jij moet dominant overkomen (be the alpha male), dus beter is: komen jullie met mij mee.

Ga lezen op die site's als je goed wil worden in dit. Attraction isn't a choice, seduction is an art.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

hou jij van pizza????

nee!

ik ook niet .... neuken??
                    Who's the Chef

Comment

lekker subtiel
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

het werkt soms en dan heb je dus geluk
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Curiosio
                          Kan je er niet mee helpen.

Mensen beginnen meestal tegen mij te praten, is mijn lieve uitstraling denk ik.

Greets...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

het gaat om je gedrag. ben je zelf verzekerd en zelf een tikkie arogant dan kan je scoren.. ik zelf ben niet zo'n player ik heb een leuke girl thuis duss ik heb niet veel nodig.

Comment

Originally posted by been
                              hou jij van pizza????

nee!

ik ook niet .... neuken??

kijk....hier kunnen we wat mee beentje
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse