openingszinnen/praatjes zijn er hier players? ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja toch, ik bedoel, je kan zoiets niet plannen. Je moet gewoon alles spontaant doen. Zo waren er pas 4 meisjes aan het zwemmen, waar ik ook zwom. En in het midden van het water lag een vlot. Naja daar stond ik dus op en hun ook. Dus ik duw ze alle 4 in het water, en spring er dan zelf ook in.

Nouja goed dan heb je al contact. Dus ik vroeg of ze mee gingen naar de overkant, en dat wilde ze wel. Zo heb ik met hen een vriendschap opgebouwd (met 1 iets meer), en nu ga ik af en toe met ze zwemmen.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Meestal zeg ik zoiets van, wat kijk je boos... en dan moeten ze wel wat zeggen en zeggen meestal dan van valt wel mee dit en dat, en dan er een gesprek op vasthaken en dan wat lieve woordjes en ze zitten in je pocket!

Of gewoon heel simpel hey alles goed... maarja die eerste vind ik beter werken!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

dan zal ik ook voor de eerste gaan ja. maar vliegend snot zij al het zit volgens hem allemaal goed dus ik denk dat dit ten einde loopt.
        Last edited by hardcoremenneke; 18-07-2006, 11:37.
        on the road to get huge

Comment

gewoon zeggen waar het op staat eerlijk zijn... In een club zie je een leuke meid/vrouw... dan observeer je ze eerst even, kijk je eerst wel even of ze vrijgezel is en dan loop je er op af en bent eerlijk en zegt bijvoorbeeld "hoi ik ben..... en zie je staan en denk dat lijkt me een leuk, spontane vrouw wil je wat van me drinken?? en take it from here dan. Je merkt meteen aan d'r reactie of ze er wel of niet van gedient is. Maar let op als ze geen nee zegt zegt ze ook nog geen ja dus rustig aan.
          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

haagschemarco: je moet vertellen dat je de nieuwste brandweer van lego heb.
            het verhaal van davito is precies zoals het hoort.
            waar ga jij heen is een gemaakte zin. je moet niks verzinnen. er moet zich iets voordoen of wat ook. t moet natuurlijk zijn. TENZIJ je de stoot van jeleven tegenkomt maar dan moet je dat gewoon zeggen.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik zeg altijd wil je beltegoed. breezah zegt ja zeg ik dan moet je maar ff op je knieeen. werkt altijd

Comment

Originally posted by bruce
                haagschemarco: je moet vertellen dat je de nieuwste brandweer van lego heb.
                het verhaal van davito is precies zoals het hoort.
                waar ga jij heen is een gemaakte zin. je moet niks verzinnen. er moet zich iets voordoen of wat ook. t moet natuurlijk zijn. TENZIJ je de stoot van jeleven tegenkomt maar dan moet je dat gewoon zeggen.
                Hahaha nou tot nu toe heb ik nog steeds geen stoot gehad en is het zo goed als altijd wel goed gekomen! Het ligt er tuurlijk ook aan op de manier hoe je het brengt!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zinnen nodig de laatste 3 jaar. ze beginnen altijd zelf. (nee geen stoere praat)
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                    om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zinnen nodig de laatste 3 jaar. ze beginnen altijd zelf. (nee geen stoere praat)
                    Dat moet dan wel in Urk zijn of niet Brucie? Valt me mee dat je niet gelijk vraagt: "hey lekker ding, hoe laat begint het neuken?"

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ja in dat dorp ken je zowiezo iedereeen al
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Wat kun je zeggen...? Van alles. Je moet niet vergeten dat een mooie vrouw vaker op een dag aangesproken wordt. Dus heeft ze ook al een flink aantal openingszinnen en benaderingspogingen achter de rug. Je moet anders overkomen dan de rest en dus niet zoals al die andere gozers die haar al hebben aangesproken. Je moet zorgen dat je origineel bent. Hoe doe je dit? Let op je omgeving: wat kan je gebruiken? Bestudeer de vrouw goed: wat valt je op aan haar? Kan je dit gebruiken om een gesprek aan te kaarten of is het iets overduidelijk en hebben al 5 anderen hierover al iets gezegd. Allerbelangrijkste is niet welke openingszin je gebruikt maar hoe je overkomt. Kom je over als iemand die in haar broek wilt komen, die overduidelijk alles wilt doen om haar te scoren? Dan zal je niet slagen bij het creeren van 'attraction'. Kom je over als een zelfverzekerde man die toevallig deze vrouw interessant vindt ogen en haar beter wilt leren kennen om te kijken of zij in aanmerking komt met je op een date te gaan? Dan zit je goed qua mentaliteit en zal je eerder slagen.

Comment

Originally posted by sis
                          Ik ben al jaren uit het dating-circuit

Jammer jammer jammer..

Comment

Ik heb al gelezen wie de real player is hier.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Ik heb een worst.
                              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0
                                Ik heb een worst.

en ik een BBQ kan je hem grillen...
                                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X