Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hij traint zeker wel veel zon lichaam heb je niet zomaar toch?
enne dat borsthaar vind ik wel leuk bij m.
ik denk wel dat ik me schouders iets breder wil en me armen. Borst vind ik ok en buik ook.
Ik houd niet van supergespierd ben meer van soepel atletisch.
ja dit is wel te doen ja.. en zeggen dat hij niet traint vind ik persoonlijk nergens op slaan je kunt heus wel zijn dat hij borst en buik heeft en daar gaat het bij beach boys ook het meest om lijktmij.... ik zelf wil ook zoiets maar toch wel wat meer spiertjes.
Waarom staat dit topic bij "Foto's van leden" en niet in "Van alles en nog wat" of in "Vrouwencafe"? Of is Sissy Evans hier tegenwoordig ook al member?
Hou jij van borsthaar?
Ik neem aan dat je gay ben.
Als je nou op zijn borstkas wil kussen, das toch smerig, vind ik wel hoor.(haren in je mond)
Zo ouderwets ook, borsthaar, gewoon alles kaal is het schoonst en het mooist.
Hou jij van borsthaar?
Ik neem aan dat je gay ben.
Als je nou op zijn borstkas wil kussen, das toch smerig, vind ik wel hoor.(haren in je mond)
Zo ouderwets ook, borsthaar, gewoon alles kaal is het schoonst en het mooist.
Je moet ze te vreten geven die borsthaar prachtig vinden....ik mag het ook niet weghalen van mn meissie,scheelt weer een hoop werk.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment