De harde waarheid van 11 september

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja idd, goeie post Jaap.

Comment

Originally posted by BREAR View Post
      Ja idd, goeie post Jaap.
      Thanx. By the way BREAR, slaap je slecht 's nachts?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

@Jaap.
        Originally posted by jaap
        * WTC is niet voorbereid met explosieven. Dit is onmogelijk. Je bent nagenoeg een jaar bezig die meuk voor te bereiden en te verstoppen. Ook de wijze van instorten is normaal. Die ontploffingen tijdens het neerstorten van de torens kom door de luchtdruk (info van demolition expert met + 20 jaar ervaring met explosieven)
        Dit is weer in tegenstelling tot HEEEL VEEEL andere experts. Er zijn genoeg experts die zeiden dat het niet kon. Sommige daarvan zijn plots ontslagen.
        Andere experts veranderde 'opeens' van mening. De overheid kan veel druk op hen uitvoeren, zodat ze de 'juiste' dingen gaan zeggen. Nog veel experts houden zich aan het mening dat het NIET mogenlijk is. Verder was de temperatuur niet hoog genoeg om het staal te laten knappen.
        Originally posted by jaap
        * Vleugel Pentagon waar vliegtuig in vloog was onlangs versterkt en was op die dag nagenoeg leeg. Sommige zeggen dat er geen vliegtuig in gevlogen is, echter van de zware brokstukken (motoren etc) zijn duidelijke bewijzen gevonden. Van de rest van het vliegtuig niet, maar dat kan. Toen het WTC ingestort was, vond je nagenoeg ook alleen maar as en geen stukken computer oid.
        Mischien juist door de explosieven dat er alleen as was..

Kvind het verder ook vreemd dat de overheid een rapport uitgaf waarin stond dat men het leger wil reorganiseren, maar dat dat haast onmogelijk is zonder een nationale ramp.

Het kan goed zo zijn dat America het niet heeft gedaan, maar idd ze wisten het zeker. Voor mij is het nog een raadsel wat het is. Of america, Of ze lieten het toe.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post

Dit is weer in tegenstelling tot HEEEL VEEEL andere experts. Er zijn genoeg experts die zeiden dat het niet kon. Sommige daarvan zijn plots ontslagen.
          Andere experts veranderde 'opeens' van mening. De overheid kan veel druk op hen uitvoeren, zodat ze de 'juiste' dingen gaan zeggen. Nog veel experts houden zich aan het mening dat het NIET mogenlijk is. Verder was de temperatuur niet hoog genoeg om het staal te laten knappen.
          Mischien juist door de explosieven dat er alleen as was..
          Waar rook is is vuur, oftwele het hele zaakje stinkt gewoon. Ik neigde in het begin ook te geloven dat er explosieven waren in WTC na het zien van de beelden. Toch ben ik daarop teruggekomen om bovenstaande redenen. Kun je je voorstellen hoe ze op (weet niet pcies aantal) +/- 100 etages explosieven kunnen plaatsen en verstoppen, ZONDER dat ook maar iemand het merkt? Wake up Dav
          Ik pretendeer ook niet te weten hoe het precies is gegaan, waarschijnlijk komen we daar nooit achter.
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Alle verhalen die je hoort kunnen kloppen ze hebben allemaal voor en tegen strijdige kanten.

Maar 1 ding staat voor mij vast Meneer Osama heeft er niks mee te maken dat is verzonen. Gezien hij tot 1998 voor de CIA werkte en America hem steunde in de oorlog tussen afganistan en rusland. Waaruit de Taliban voort kwam.

Conclusie: Taliban is medemogelijk gemaakt door Amerika en de taliban vecht nu met wapens van amerika tegen amerika.

Dit zelfde geld ook voor irak want laat het nou juist amerika zijn die Sadam aan de macht heet geholpen in irak. en nu vechten ze tegen zijn regime.

Comment

als et an mij ligt moge ze die zooi platgooien klinkt hard maar dat is wel effectief zo kom je er toch nooit uit.
              on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                als et an mij ligt moge ze die zooi platgooien klinkt hard maar dat is wel effectief zo kom je er toch nooit uit.
                Volgens mij zijn ze al aan het platgooien

Comment

Volgens mij zijn ze al aan het platgooien
                  ja oke maar niet echt op de mannier die ik in gedachte had
                  on the road to get huge

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84 View Post
                    Alle verhalen die je hoort kunnen kloppen ze hebben allemaal voor en tegen strijdige kanten.

Maar 1 ding staat voor mij vast Meneer Osama heeft er niks mee te maken dat is verzonen. Gezien hij tot 1998 voor de CIA werkte en America hem steunde in de oorlog tussen afganistan en rusland. Waaruit de Taliban voort kwam.

Conclusie: Taliban is medemogelijk gemaakt door Amerika en de taliban vecht nu met wapens van amerika tegen amerika.

Dit zelfde geld ook voor irak want laat het nou juist amerika zijn die Sadam aan de macht heet geholpen in irak. en nu vechten ze tegen zijn regime.
                    Politieke stromingen kunnen snel veranderen. Dat Ozzy L. voor de CIA gewerkt heeft, wil niet zeggen dat het dus niet kan. De family Bush zijn zeer goed bevriend met de familie Laden, een super rijke Saudische familie. Echter Bin heeft zich na verloop van tijd los gemaakt van de familie (officeel dan, officieus zal ie heus nog wel gesteund worden door sommige familie leden). Dat de Taliban mede mogelijk gemaakt is door de USA zelf klopt helemaal. Ze hebben wapens en opleiding van de Yanken gekregen om tegen USSR te vechten. Hetzelfde gebeurde met Irak. Die werden maximaal gesteund door de USA ten tijde van de Iran-Irak (einde 88) oorlog. En wat denk je...nog geen 1,5 jaar later valt USA Irak binnen. Oftewel politieke situaties kunnen snel veranderen.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                      Politieke stromingen kunnen snel veranderen. Dat Ozzy L. voor de CIA gewerkt heeft, wil niet zeggen dat het dus niet kan. De family Bush zijn zeer goed bevriend met de familie Laden, een super rijke Saudische familie. Echter Bin heeft zich na verloop van tijd los gemaakt van de familie (officeel dan, officieus zal ie heus nog wel gesteund worden door sommige familie leden). Dat de Taliban mede mogelijk gemaakt is door de USA zelf klopt helemaal. Ze hebben wapens en opleiding van de Yanken gekregen om tegen USSR te vechten. Hetzelfde gebeurde met Irak. Die werden maximaal gesteund door de USA ten tijde van de Iran-Irak (einde 88) oorlog. En wat denk je...nog geen 1,5 jaar later valt USA Irak binnen. Oftewel politieke situaties kunnen snel veranderen.

Ik denk dat de politiek niet snel veranderd maar amerika denkt 100 jaar voorruit ze zijn slimmer dan wij allemaal bij elkeer. Het is opzettelijk eerst steunen en een situatie creeren zodat ze later militair kunnen ingrijpen.

Comment

Thanx. By the way BREAR, slaap je slecht 's nachts?
                        Nee, ik slaap goed gelukkig, ik sta wel altijd s'morgens vroeg op, ook in de weekeinden, dat is een vast ritme zeg maar.
                        Brear.

Comment

ik begrijp nog altijd niet dat ze zeggen dat er een vlieger in het pentagon is gevlogen terwijl daar geen enkel spoor van terug gevonden is en zelfs het gat te klein was.

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                            ik begrijp nog altijd niet dat ze zeggen dat er een vlieger in het pentagon is gevlogen terwijl daar geen enkel spoor van terug gevonden is en zelfs het gat te klein was.
                            Ik heb foto's en filmpjes gezien van direct na het gebeuren, waarop duidelijk de "harde" onderdelen terug te zien zijn, zoals bv de motoren. Dat er van de rest nagenoeg niets terug te vinden is, komt door de explosie. Wist je dat een vliegtuig tegenwoordig gemaakt wordt door laagjes aluminium met glasvezel. Dat gecombineerd met snelheid en explosie (duizenden liters kerosine) blijft er weinig meer van over, behalve enkele metalen onderdelen.

Ook was vlak voor het gebeuren het pentagon verstrekt, vooral aan die zijde. Toeval of niet (ik denk dus van niet) maar dat verklaard wel dat er geen groot gat in het Pentagon zat.

Heb ook filmjes gezien, die later opdoken, waarbij geen vliegtuig te zien is, enkel een explosie. Tja ik weet ook niet waar die plots vandaan komen. Misschien een soort Photoshop, maar dan voor filmpjes?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik heb foto's en filmpjes gezien van direct na het gebeuren, waarop duidelijk de "harde" onderdelen terug te zien zijn, zoals bv de motoren. Dat er van de rest nagenoeg niets terug te vinden is, komt door de explosie. Wist je dat een vliegtuig tegenwoordig gemaakt wordt door laagjes aluminium met glasvezel. Dat gecombineerd met snelheid en explosie (duizenden liters kerosine) blijft er weinig meer van over, behalve enkele metalen onderdelen.

Ook was vlak voor het gebeuren het pentagon verstrekt, vooral aan die zijde. Toeval of niet (ik denk dus van niet) maar dat verklaard wel dat er geen groot gat in het Pentagon zat.

Heb ook filmjes gezien, die later opdoken, waarbij geen vliegtuig te zien is, enkel een explosie. Tja ik weet ook niet waar die plots vandaan komen. Misschien een soort Photoshop, maar dan voor filmpjes?

Hier ben ik het niet mee eens. Die vleugels moeten het gebouw ingeklapt zijn, ik geloof niet dat dit opeens weg is. Nooit eerder in de geschiedenis zijn deze brokstukken NIET gevonden. Verder was er bij een pompstation iets er vanaf, alles opgenomen. Het hele gebeuren staat op tape. Maar de Overheid heeft die tapes gelijk in beslag genomen, en zijn nooit vrijgegeven. Als de overheid niet liegt. Waarom zouden ze de tapes dan niet vrijgeven?

Comment

Hier ben ik het niet mee eens. Die vleugels moeten het gebouw ingeklapt zijn, ik geloof niet dat dit opeens weg is. Nooit eerder in de geschiedenis zijn deze brokstukken NIET gevonden. Verder was er bij een pompstation iets er vanaf, alles opgenomen. Het hele gebeuren staat op tape. Maar de Overheid heeft die tapes gelijk in beslag genomen, en zijn nooit vrijgegeven. Als de overheid niet liegt. Waarom zouden ze de tapes dan niet vrijgeven?
                                Er zijn brokstukken gevonden. Delen van de motor en het landingsgestel. Daar circuleren genoeg foto's van en is ook aan alle kanten bevestigd.
                                Verder hebben botsproeven met vliegtuigen laten zien dat zodra een vliegtuig met hoge snelheid een betonnen wand raakt alleen de neus van het vliegtuig de wand penetreert en de rest van het vligtuig letterlijk tot stof verpulverd wordt op een harde metalen delen na. (die dus ook gevonden zijn)
                                www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X