De harde waarheid van 11 september

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De harde waarheid van 11 september

Loose Change - 2nd Edition

Een baanbrekende documentaire, waar de echte waarheid achter 11 september word onthuld. Blijkt dat bush en zijn vriendjes zelf de wtc's hebben afgeknald.

Je moet het maar eens zien, echt verschikkelijk. Mijn ogen staan open nu.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Heb ik ook gezien, maar of het ook echt waar is? In Amerika probeert men al heel lang de regering in een 'kwaad' daglicht te stellen.

Comment

Er 'blijkt' helemaal niets hè David, er wordt een theorie uit de doeken gedaan die weliswaar heel aardig onderbouwd wordt maar uiteraard niet bewezen is...
      Is trouwens al eerder een topic over geweest, meen dat Achilles toen nog meer van die docu's/filmpjes geplaatst heeft. Misschien ff opzoeken als je erin geïntresseerd bent.
      Via google kun je er ook enorm veel over vinden, zowel in woord als beeld.

Ik denk persoonlijk dat er meer aan de hand was rond 9/11 dan via de officiele kanalen wordt verteld maar vind sommige dingen echt veel te ver gezocht en geloof die dan ook niet.
      Ik blijf altijd kritisch kijken/lezen, er zijn ook mensen die met een hele argumentatie keihard de holocaust ontkennen, als je niet beter weet zou je ze bijna geloven...

Comment

Nouja, veel is natuurlijk ook slechts speculatie, maar ik geloof niet in toeval.
        En als je die documentaire compleet hebt gezien, (met ondertiteling) en je begrijpt hem volledig dan zit er denk ik toch een kern van waarheid in.

Vooral in het begin komt er een belangrijk stuk naar voren over een (volgens mij cubaans) voorstel, om zelf terroristische acties uit te voeren, om het leger weer op orde te krijgen in een mum van tijd.

Echter, als het echt waar is en de overheid bekend, ben ik bang voor een enorme crisis in de hele wereld. Ik denk dat amerikaanse burgers dan erg in opstand zullen komen, wat erg slecht is voor de economie, en uiteindelijk ook voor die van europa.

Dus ik Hoop echt dat het niet waar is. Maar sommige dingen worden hard op de feiten gedrukt. Zo een gebouw kon gewoon niet instorten, wetenschappelijk kon dat gewoon niet.
        En die Osama Bin Laden die bekend dat hij achter de aanslagen zit op die video, dat is Osama niet, dat ziet elke kip zonder kop.

En natuurlijk kan je niet overal zomaar vanuit gaan, maar waarom geeft de overheid dan niet wat video's waarom het is vastgelegd weg?
        IMO, graven ze hun eigen kuil.

grtz

Comment

De docu moet ik nog kijken, maar iets anders opvallends:

Amerika zegt dat ze Osama willen pakken en in Amerika willen berechten. Nu na al die tijd is hij zoganaamd nog steeds niet gevonden. Dat is natuurlijk ook wel "apart".
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Je kunt er idd van alles achter zoeken. Net als met JFK en 2pac om maar even wat te noemen

Heb de docu ook gezien (niet geheel), en heb het ook kunnen volgen zonder ondertiteling. Ben het er ook wel degelijk mee eens dat er bepaalde zaken niet kloppen, maar in hoeverre???

Hoeveel geld is er gespendeerd in het onderzoek naar Monica, en hoeveel voor 9/11? Als je zulke dingen hoort word je idd wel aan het denken gezet.

Comment

Yap, het stikt van de losse eindjes.

Comment

laatst was er ook zoiets op de televisie, Waarin ze zeiden dat de desbetreffende vliegtuigen die in het wtc zijn gevlogen nog steeds ingeschreven staan als vliegend. terwijl 2 andere vliegtuigen die opeens verdwenen ingeschreven stonden als vernietigd
                niet alleen het wtc is geraakt maar ook het pentagon en een poging tot het het plegen van een aanslag op het witte huis, maar die was mislukt doordat de passagiers het vliegtuig nog net konden overmeesteren en het hebben later crashen op de grond.

op de plek waar het vliegtuig was gecrasht waren geen brokstukken te zien. Alleen een krater en een paar gebroken bomen. Ook zijn de zwarte dozen nooit gevonden volgens de autoriteiten Maar volgens een brandweerman hebben ze hem wel gevonden maar moesten hem afgeven aan de CIA of de FBI en zeiden ze dat ze waarschijnlijk kapot zijn gevallen of gesmolten terwijl de zwarte doos van het sterkste materiaal is die de mens kent. Maar wel werd een paspoort op straat gevonden nadat het vliegtuig in het wtc was gecrasht van een van de kapers dus de zwarte doos dat gemaakt is van het sterkste materiaal is kapot maar een paspoort gemaakt van papier, is op straat gevlogen . Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal zit, Aanslag of planning van de regering maar ik vond dit toch echt wel heel raar

Greetz. John

Comment

Iedereen vindt een complot theorie spannend omdat men het gewone leven te saai vindt.
                  Elvis leeft nog, Bush heeft de dijken zelf opengezet en Katrina veroorzaakt, Kennedy is vermoord door...?

Voor degenen die in het complot geloven, leg me eens 1 feit uit:

Om het WTC met explosieven op te blazen heb je duizenden kilo's explosieven nodig allemaal vakkundig aangebracht door experts op de juiste plaatsen.
                  Om die explosieven te vervoeren heb je vele vrachtwagenchauffeurs nodig, leveranciers, financiers. Bewakingsbedrijven die omgekocht moeten worden om de andere kant op te kijken terwijl men bezig is enz.enz. Dat betekent dat er honderden, misschien wel duizenden mensen van het 'complot' hebben moeten weten. En die mensen vertrouwen het weer toe aan familie, partners enz.
                  Je maakt me toch niet wijs dat zo'n grote operatie, met zoveel verschillende spelers, in een communicatiemaatschappij, nu 5 jaar lang geheim geworden kan houden.
                  Niet 1 persoon is tot op heden met enige vorm van bewijs naar een tv studio gestapt. Niet 1 persoon met gewetenswroeging en berouw is naar buiten toe getreden.
                  En waarom niet? Omdat er geen complot is.

Logisch dat tot nu toe een toren nog nooit recht naar beneden is ingezakt. Sjezus, wanneer zijn er ooit 2 grote vliegtuigen vol met kerosine in een toren geboord?

Dat wij niet alle feiten te horen hebben gekregen geloof ik graag en dat er behoorlijk wat gelogen en gemanipuleerd wordt geloof ik ook.
                  Maar wat zullen die terorristen lachen nu: zij plegen een aanslag en de helft van de mensheid geeft de regering de schuld dat zij het gedaan hebben.
                  Zo is de actie wel dubbel geslaagd voor de terroristen.

Laat je niet gek maken, dat is precies wat ze willen.
                  Last edited by Sportfood; 11-09-2006, 19:20.
                  www.sportfood.nl

Comment

Ik geloof niet dat Amerika dit zelf heeft gepland. Wat ik wél geloof, is dat Amerika daarna fout op fout heeft gestapeld en vanuit wraak en oorlogszucht heeft gehandeld. Dat dat niet de manier is blijkt wel uit de vele ellende in Afghanistan en Irak. Ik hoop op een toekomst zonder enige inbreng van een Bush. Onder Clinton had het nooit zo geëscaleerd. Daar was/is hij te menselijk voor. Die liet zich liever ...... door z'n secretaresse. Zucht.... een man naar m'n hart.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

whwahahahaha LOOOL

ik geloof ook niet in die crap. alles kanje wel een complot noemen.
                      ik hou het bij wat de media verteld. (lekker naief )
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maar WTC was gebouwd op het kunnen overleven van een botsing met een boeing. Verder is het wel vreemd dat bijna alle afdelingen van de WTC werden ontruimt door de overheid, en werder vrijgemaakt van honden die bommen ruiken. Zelfs eigen beveiligingspersoneel mocht er niet komen. Toen hadden ze explosieven daar neer kunnen leggen. volgens mij stort alles in als je om de 20/30 verdiepingen flink wat explosieven neerknalt.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                          Maar WTC was gebouwd op het kunnen overleven van een botsing met een boeing. Verder is het wel vreemd dat bijna alle afdelingen van de WTC werden ontruimt door de overheid, en werder vrijgemaakt van honden die bommen ruiken. Zelfs eigen beveiligingspersoneel mocht er niet komen. Toen hadden ze explosieven daar neer kunnen leggen. volgens mij stort alles in als je om de 20/30 verdiepingen flink wat explosieven neerknalt.
                          WTC was idd gebouwd om veel te overleven, maar een crash bovenin met een Boeing waar vervolgens duizenden liters kerosine uitlekt en met extreme hittes een tijd staat te branden is voor elk gebouw op den duur teveel.
                          Natuurlijk alles kan: Elvis leeft nog en het was een wassen pop in z'n kist, UFO's ontvoeren mensen voor wetenschappelijk onderzoek, de Tsunami werd veroorzaakt door kernproeven.
                          Van alles kun je wat maken als je wilt.
                          Ik geloof ook niet alles wat de media zegt en er is veel, heel veel dat wij niet weten, maar no way dat een grootschalige ramp die door honderden mensen voorbereid zou moeten zijn, na 5 jaar nog steeds stilgezwegen wordt en NIEMAND die uit de school klapt. Niet via tv, radio, internet, helemaal niks. Er is maar 1 persoon nodig die met enige vorm van bewijs komt en dat gebeurd niet.
                          Sorry maar dat is echt onmogelijk.

Zou me trouwens niks verwonderen als het complot theorie door terroristen de wereld in is gestuurd om nog meer verdeeldheid en verwarring te zaaien.
                          www.sportfood.nl

Comment

Ik heb me nu echt een hele tijd in alle theorien, filmpjes etc verdiept. Ik ben er voor mezelf nu eindelijk uit hoe het is gegaan. Mijns inziens heeft Amerika de aanslag niet zelf gepleegd, maar wist de CIA en enkele belangrijke spelers in de States er wel vanaf. Die info is gebruikt om geld mee te verdienen en Bush zijn reden te geven voor "The War on Terror".
                            Onderbouwing:
                            * Egypte heeft namen van enkele vd terroristen al vantevoren aan de CIA gemeld. Zij werden al gevolgd toen ze nog de vlieger opleiding in de States volgden
                            * Op de dag van de aanslag werd het aandeel America Airlines 5 x vaker verhandeld
                            * Er is smorgens echt veel geld uit WTC gehaald
                            * Vliegtuigen die normaal nokkie vol zitten, echter op die dag enkele toplui hun vlucht afzeggen en nu maar voor 2/3 vol zitten.
                            * WTC is niet voorbereid met explosieven. Dit is onmogelijk. Je bent nagenoeg een jaar bezig die meuk voor te bereiden en te verstoppen. Ook de wijze van instorten is normaal. Die ontploffingen tijdens het neerstorten van de torens kom door de luchtdruk (info van demolition expert met + 20 jaar ervaring met explosieven)
                            * 7 uur na instorten WTC stortte gebouw 7 in. Gebouw 7 lag in de buurt van WTC, alleen was er geen vliegtuig in gevlogen. Toch ingestort maar aan de manier waarop is te zien dat dit gebouw wel is voorbereid (film wederom beoordeeld door expert) Toeval of niet, maar hier lagen alle bewijzen etc: Was gebouw CIA, Secret Sevice, Toezichthouders Beurs, etc
                            * Vleugel Pentagon waar vliegtuig in vloog was onlangs versterkt en was op die dag nagenoeg leeg. Sommige zeggen dat er geen vliegtuig in gevlogen is, echter van de zware brokstukken (motoren etc) zijn duidelijke bewijzen gevonden. Van de rest van het vliegtuig niet, maar dat kan. Toen het WTC ingestort was, vond je nagenoeg ook alleen maar as en geen stukken computer oid.
                            Toevallig of niet:
                            * Een jaar voor 9/11 is dit scenario al voorgeoefend. Daarbij was een vd piloten die uiteindelijk ook echt in de kist zat.
                            * Na de aanslag lag al het vliegverkeer stil, op een na...vd family Bin Laden.
                            * In deze week komen steeds meer complottheorien naar boven. Plots is er ook een video gevonden van 5 jaar oud, waarop Bin Laden met 2 kapers te zien is tijdens een wandeling over de Tora Bora...

Waarschijnlijk ben ik nog de helft van bijzonderheden vergeten die mij hebben laten geloven dat de CIA en Bush hiervan af wist. Dat ze wisten dat de ramp zo groot zou zijn, betwijfel ik (daar is Bush zijn IQ te laag voor ). Bush heeft het laten doorgaan, zodat hij her en der militair kon ingrijpen. En sommige in de top van de macht aldaar hebben een zakcentje aan verdient met aandelen etc.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Je hebt je huiswerk goed gedaan Jaap!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X