De harde waarheid van 11 september

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niceguy:
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Inderdaad niet maar als je dan bv ziet dat er ooit een gebouw 24 uur in de fik stond...

Comment

Jaap:
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
          Inderdaad niet maar als je dan bv ziet dat er ooit een gebouw 24 uur in de fik stond...
          Over welk gebouw heb je het dan bro? En wat waren de omstandigheden?, niet elke vuurhaard heeft de zelfde temperaturen en gevolgen.
          Grtz
          -C-
          Last edited by Niceguy; 16-09-2006, 02:40.
          -No Pain No Gain!

Comment

Weet de juiste details niet meer zou het eens moeten opzoeken, er was trouwens ook een gebouw bij waar een vlieger ingevlogen was (door de mist ofzo) en niet ingestort.

Ik zeg niet dat het een monster complot is maar sommige dingen kloppen gewoon niet.

Comment

Ja dat was het empire state building in '45. Het vliegtuig was 12 maal kleiner dan de 757, de brandstoftanks waren nagenoeg bijna leeg want hij was bijna op zijn bestemming en hij is bovenin het gebouw gevlogen (7 verdiepen van de top), en dan was het niet eens op maximum snelheid. Dit zijn de factoren waarom het gebouw niet is ingstort...
              De aanslag op het WTC was voorbereid om maximum schade aan te richten en met de bedoeling het te doen instorten.. (er zitten ook intelligente personen bij de terro's hoor, spijtig genoeg!) Aangezien de totale vernietiging het "paradepaardje" van de US heeft doen verdwijnen, laat dit een permante deuk achter in de trots van de US... Dit was het doel dat zij wouden bereiken!

Dat er dingen niet kloppen geef ik toe, maar dat komt gewoon zo over omdat de overheid dit hadden kunnen vermijden en dan ook dingen achterhouden om niet openlijk toe te geven dat dit het geval was. Ik ben er vast van overtuigd dat niemand van de overheid hieraan heeft meegewerkt, tenzij enkele sympatisanten dan, maar rotte appels heb je overal.
              Grtz
              -C-
              Last edited by Niceguy; 17-09-2006, 02:42.
              -No Pain No Gain!

Comment

Dat Bush hier achter zit lijkt me ook niet te kloppen want je bereid dit niet voor met 5 mensen.

Comment

Merci
                  -No Pain No Gain!

Comment

Voor de mensen die niet genoeg kunnen krijgen van dit onderwerp, check:

ditkannietwaarzijn.nl

Staat zoveel info op, dat ik maar ff gestopt ben met lezen! Succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X