Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geef mn eigen shit altijd aan het leger... en die kinderzooi verkoop ik lekker... we kregen kleding van mensen voor die kleintjes echt gestoord 150 euri voor een set of zo (wel tof maar ze hebben het een maand aan) dus verkoop het wel
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Geef mn eigen shit altijd aan het leger... en die kinderzooi verkoop ik lekker... we kregen kleding van mensen voor die kleintjes echt gestoord 150 euri voor een set of zo (wel tof maar ze hebben het een maand aan) dus verkoop het wel
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment