Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedankt allemaal, ik weet mijn reactie is erg laat, maar beter laat dan nooit toch?
Ik probeer weer een beetje vaker hier te verschijnen, zodat ik weer een beetje gemotiveerd word. Ik moet nodig is wat aan mijn buikje gaan doen. Die cola vieux's in het weekend hebben mijn bf toch flink laten stijgen..
grtz..
Zou je bacootjes kunnen adviseren maar die doen hetzelfde
Welkom terug gozer hoop dat je snel je motivatie terug hebt!
Goed dat je er weer bent Harold, hoop dat je de heilige geest weer krijgt en lekker gaat trainen als een beest!
Mocht het dat niet worden hoop ik uiteraard gewoon dat je het prima naar je zin hebt en af en toe langs blijft komen...
Ik heb destijds nog veel gehad aan het topic van Harold over hoe bereken ik mijn caloriebehoefte over de grondstofwisseling ( basaal metabolisme) en de sporttoeslagen die je daarbij op kon tellen, een goed topic vond ik.
Ik maak er nu nog steeds gebruik van, ik heb het destijds uitgeprint.
Nog bedankt daarvoor Harold.
Groet;
Brear.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment