vakantie.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kees View Post
    Toch ff kijken vanuit Korea op het forum. Hier eten ze ook banana net zoals in Nederland. Heb geen zin om hier naar de sportschool te gaan .Mischien over een week ofzo. Heb last van de tijdsverschil van 8 uur vooruit en de lange vliegtocht We zijn ongeveer 20 uren onder weg geweest.
    Tot laters.
    Dat is idd een lange vliegtocht, wel leuk dat je hier even komt kijken via internet.
    Lijkt mij overigens wel leuk om in zo'n plaatselijke sportschool een paar keer te trainen, kun je gelijk zien hoe of ze daar trainen in Korea.
    Verder wens ik je een fijne vakantie.
    Groet;
    Brear.

Comment

Originally posted by BREAR View Post
      Lijkt mij overigens wel leuk om in zo'n plaatselijke sportschool een paar keer te trainen, kun je gelijk zien hoe of ze daar trainen in Korea.
      Gespleten schema.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Jij blijft ook gewoon zo maf als een deur hè Symmie...

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Gespleten schema.
          Ja, koreaanse split hehe

Comment

Die sportscholen zijn best goed heel veel voor cardio en ijzers in overvloed
            Oook heel veel van die tekondo scholen en de marseren door de straten met veel gebrul .lache maar zoek geen ruzie met hen. want dan maken ze split van je Nu nog 2 weken te gaan denk dat ik volgende week wel ga trainen.(ben al wezen kijken)
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Nog 1 week te gaan Ik ben niet naar de gym geweest.Geen tijd voor gehad.
              Trouwens tis vakantie. Het is nog warm hier tussen de 25 en 30 graden.
              .savonds koelt het af tot 14 graden. Het zal wel eens een strenge winter kunnen worden. In elk geval ik vermaak me best .En trouwens bedankt voor de belangstelling.Dit zal denk ik ook wel de laatste keer zijn dat ik hier achter de PC kan zitten. Groet.

Comment

Ok Kees, nog veel plezier je laatste week van je vakantie, enne wel wegblijven bij die proef he die ze vandaag gedaan hebben.
                Groet;
                Brear.

Comment

Ok Kees, nog veel plezier je laatste week van je vakantie, enne wel wegblijven bij die proef he die ze vandaag gedaan hebben.
                  Groet;
                  Brear.
                  Haha, en Kees maar denken waar die hoofdpijn toch van komt...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hoe is het ermee Kees, alweer terug van vakantie?
                    Je leeft toch nog wel he?
                    Brear.

Comment

Hoe is het ermee Kees, alweer terug van vakantie?
                      Je leeft toch nog wel he?
                      Brear.
                      Ja ik heb die straling overleeft Het was wennen aan die tijd verschil Ik had veel last van die jetleg . Op de tv was het hot over die kernproef.Ik ben niet naar de gym geweest daar, geen tijd en vanwege mijn arm blessure. Maar ik plaats wel een foto als ik meer tijd heb ,van die sportschool , die heb ik genomen 4 jaar geleden. Leuk dat jullie aan me gedacht hebben. Weer een family er bij Groetjes

Comment

Welkom terug Kees, en leuk als je foto plaats van de sportschool uit Korea, vind ik altijd wel mooi om te zien hoe ze dat in andere landen opzetten zo'n sportschool.
                        In Roemenie waar ik wel eens een aantal maanden getraind heb in de lokale sportschool daar, hadden ze veel zelfgemaakte apparatuur, maar wel effectief, ik kon daar prima trainen ondanks dat het maar 50 vierkante meter was.
                        Brear.

Comment

Waarom gaat iemand naar Korea op vakantie Kees?
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

een foto uit korea

Comment

ik zie niks..
                              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                                ik zie niks..
                                Duurt even voor je het ziet,en ik ga regelmatig naar Korea omdat ik daar familie heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X