Nieuwe leden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Idd klasse van je vriendin om je een halfjaar abbonement cadeau te doen, dat vind ik tof, omdat dit een cadeau is waar is over nagedacht.
    Rustigaan weer beginnen met trainen, en die HBO opleiding ga je ook halen, want je hebt doorzettingsvermogen genoeg.
    Ik wens je veel succes bro.
    Groet;
    Brear.

Comment

Originally posted by red View Post
      Kan je er bij jou in de buurt ook wat mee doen dan? mn schoonzus heeft die opleiding gedaan maar is nu dokterassistente.... omdat er niks te vinden was....
      Nederland word dikker en de Diëten van de laatste jaren slaan totaal nergens op.
      Sonja Bakker is het volgende dieet dat gaat zorgen voor slachtoffers van het jojo effect.
      Ik heb dat boek op mn pc en zal hem ff uploaden
      Te erg voor woorden wat daar in staat.
      Ik neem aan dat ik er mee aan de slag kan er zijn sportscholen zat hier in de buurt, maar gedegen voedingsadvies word niet gegeven behalve de standaard onzin zo min mogelijk eten enz,enz.
      En anders begin ik een eigen praktijk met HBO voeding en Diëtetiek kan dat allemaal, maar het mooiste is verbonden zijn aan een sportschool en dan wat mensen begeleiden.
      Ook al zou ik 20 uur per week kunnen werken met deze opleiding ik vind er wel wat naast en ik denk dat het een te gekke tijd word als ik mensen daadwerkelijk help bij hun race om af te vallen en dat op een humane manier.
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Klinkt goed allemaal en zeker een heel mooi cadeau van je vriendin!
        Succes gozer en laat je niet weer "gek" maken!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Keepitreal volgt momenteel de studie 'Voeding & Diëtiek' op HBO-niveau. Voordat je dus aan deze studie begint zou je hem eens kunnen vragen of het inderdaad zo leuk is als dat je denkt, Rey.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Idd, zo leuk is die studie namelijk niet, vind ik dan... Ik vind hetgeen wat je leert over voeding vér onder de maat. Bovendien, de hele studie bestaat misschien voor 10-20% uit voeding. Voorderest allemaal uit marketing, economie, biochemie, voorlichting enz. De kennis is veelal verouderd vind ik en ook erg rechtlijnig. Denk aan dingen als max. 1,5 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht voor sporters, niet maar dan de adh van vitmamines/mineralen. Bij discussies van mijn kant wordt er gezegd: "wij volgen de klassieke voedingsleer".

Een ander punt, de studie is voor 90% meisjes. Er je moet vééél samenwerken in groepen. Zie jij jezelf al zitten tussen de meiden die hun lipgloss aan het opdoen zijn en over hun oppasbaby's praten? Je gaat daar hoe dan ook vééél mee te maken krijgen.

Ik zit in het 4e jaar nu, loop nu stage, daarna afstuderen en dan heb ik het papiertje binnen. Daarna ga ik post-hbo sportdietetiek doen en nog een opleiding over vitamines/mineralen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Je bent het papiertje nodig he, maar je kunt je beroep uitvoeren zoals jij erover denkt.
              En de ervaring van sporters is veelal beter dan die oude troep.
              En dat van die dames tsja ik hoop dat ze de discussies met mij aan kunnen en ik hoop dat ze mijn directe aanpak waarderen
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Wat denk je zelf? Waarderen... dames.... jouw directe aanpak..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ben ook nieuw hier en zal zegge zal miss ook nie veel poste maar lees wel alles van andere mooi door
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X