Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 18 2004,10:49)]Trouwens Ax0r is weer terug op het bord ? en we hadden eerst nog een herdenking aan hem volgens mij heb ik iets gemist ?
grtzz..
Hoe kom je daar bij?
Axor is niet terug hoor helaas....
Edit: Bedenk me net dat je misschien ff naar de datum moet kijken waarop gepost is...
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 18 2004,10:49)]Trouwens Ax0r is weer terug op het bord ? en we hadden eerst nog een herdenking aan hem volgens mij heb ik iets gemist ?
grtzz..
Hoe kom je daar bij?
Axor is niet terug hoor helaas....
Edit: Bedenk me net dat je misschien ff naar de datum moet kijken waarop gepost is...
Ahaa...Dat was het dusss..........Jah...d8 het zit in nieuwe berichten dus lette niet echt op de postdatum..
Citaat[/b] (snipke @ Sep. 18 2004,10:43)]Nee Mr C die bedoelde ik niet, die had ik nog niet gezien. #### zeg wat een knap ding 4.2 v8 400pk en achterwielaandrijving.
Ik bedoelde de nieuwere versie van de 156
Maar weer eens een heel oud topic naar boven gehaald...
Zag namelijk dankzij het 100000 posts topic dat we op 5 augustus 2005 eindelijk weer eens een nieuw record hebben gehaald, 27 leden online.
Heeft wederom een jaar geduurd maar het is gelukt.
Lijkt niet veel die 27 maar dat waren echt mensen die op dat moment online waren en niet ergens op die dag. Weet dat op bv b&f er af en toe een paar honderd online waren maar daar kwamen ook mensen staan die de site op google hadden gezocht.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment