Kerst en Oud & Nieuw...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by corina View Post
    @David

Hoe moet ik die downloaden?
    Inleiding voor beginners | Binaries4all Usenet handleidingen
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Kerst:
      De verplichte ronde, ouder en dan schoonouders. Ga 2de kerstdag wel trainen btw

Nieuw Jaar:
      Bij vrienden gourmetten en daarna naar de stad om het nieuwe jaar in te drinken
      liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
        Ga 2de kerstdag wel trainen btw
        Kneet's zeker?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Kneet's zeker?
          Nope, Axis Fitnessworld in Tilburg. Ze zijn s'morgens van 8 tot 12 open.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

dat is wel een flink stuk uit de richting sym
            Who's the Chef

Comment

@David
              Thanks voor je hulp, maar ik las al je moet niet denken dit binnen een half uur te snappen, toen heb ik maar meteen afgesloten
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

@David
                Thanks voor je hulp, maar ik las al je moet niet denken dit binnen een half uur te snappen, toen heb ik maar meteen afgesloten
                Gewoon goed lezen dan is er niks aan de hand!
                Ik heb nu al meerdere menen via msn het gebruik van de nieuwsgroepen uitgelegd en er is niks moeilijks aan.
                Al je met torrents kan werken kun je hier ook mee werken.
                En ik weet van de ervaren gebruikers dat usenet sneller opgepikt word dan torrents
                Ik ga weer ff downen
                Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Je kent me Rey, ik krijg de pc aan en uit en thats it.

Lol...nee ik heb daar gewoon de interesse niet in en dan leer ik het ook niet.
                  Ik heb geen zin om alles te gaan lezen als het me niet interesseert.
                  Dan moet het gewoon snel kunnen en anders hoeft het voor mij al niet meer.

Ik vraag wel aan een neefje of ie het wil doen
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

luiheid wekt creatieviteit op dat is al weer overduidelijk
                    Who's the Chef

Comment

Oudjaarsdag lekker thuis en dan nog ff de kroeg in en nieuwjaarsdag werken aan de deur zal dan waarschijnlijk flink naar de klote zijn.
                      Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

Je kent me Rey, ik krijg de pc aan en uit en thats it.

Lol...nee ik heb daar gewoon de interesse niet in en dan leer ik het ook niet.
                        Ik heb geen zin om alles te gaan lezen als het me niet interesseert.
                        Dan moet het gewoon snel kunnen en anders hoeft het voor mij al niet meer.

Ik vraag wel aan een neefje of ie het wil doen
                        Ik ken je alleen van het net!
                        Zelfs jij kunt het leren en dat is echt geen grap, maar zo gauw mensen iets moeten lezen haken ze af.
                        Ik heb ook een aantal jaren usenet links laten liggen en lekker stug via torrents van alles gedownload.
                        Ook virussen en trojan horses aangezien je dus van de pc van een ander je bestanden haalt inclusief de pc killers.
                        Geef mij usenet maar als je het echt wil dan lukt het je ook.
                        Je hoeft echter niet alles te weten en ook niet alles te lezen
                        Downloaden via torrents heb je ook geleerd dus dan lukt dit ook.
                        Als ik zeg wat je allemaal kunt downloaden dan is je interesse vast wel gewekt.
                        Je wil toch graag dvd's van dance events?
                        Staan er zat daar.
                        Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

hm....binnenkort toch maar eens even in gaan verdiepen dan.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Paar stappen die je maakt:

FTD Downloaden + Account aanmaken (2min werk)
                            Grabit/Newsleecher downloaden (1min werk)
                            Vinden welke newsserver jij moet gebruiken met je provider (2min werk)
                            Quickpar downloaden (1min werk)
                            Winrar downloaden (1min werk)
                            Informatie lezen over al deze stappen (15min werk)
                            2+1+2+1+1+15 = 22Min werk, en je hebt alles gratis wat je wilt

Grtz

Comment

Euh, on topic mensen, dit is mijn Kerst en oud & nieuw draadje! Ik word licht suicidaal van al die torrent/usenet/downing shit...
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

UIk heb een kerstpakket gekregen van de Super de Boer, met daarin veel eten + een kookboek en een tafellaken.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X