Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jah ik ook wens iedereen fijne feestdagen en veel geluk, gezondheid en groei in het komende jaar en natuurlijk een lager bf en meer vasculariteit en natuurlijk dikke kr8gains en en en...... !
Vanuit het zonnige belgie wens ik ook iedereen een zalige kerst en een vette groei in 2007, dat die aders er dik mogen opliggen , die traps aan oorhoogte komen en......... (mag je zelf invullen)
heb in verband met de kerstvakantie gedacht weer ff 2 weekjes zwaar te trainen en het gaat prima ik doe elke dag ongeveer 1 of 2 spiergroepen. Totdat er vandaga een barbell op me viel mrja tis nog meegevalle ik ga vanaaf misschien de training voortzetten want het gebeurde toen ik nog nie begonnen was.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment