Sexuele drang tijdens een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sexuele drang tijdens een kuur

Deze posting is een vervolg op het verhaal dat begon in 'Weekelijkse update week 6'

Wie geintresseerd is lees eerst die posting.

Voor de duidelijkheid, dit is absoluut een serieuse zaak. Dames sorry voor het evt taalgebruik maar ik kan het even niet anders vertellen.

Op dit moment heb ik dus echt een probleem met m'n sexuele gevoelens. Ik word echt knettergek van de test die door m'n lichaam te keer gaat. Ik heb altijd een prima relatie met m'n vrouw gehad, nooit rede tot klagen gehad (zover ik weet had m'n vrouw ook geen rede tot klagen). Tijdens voorgaande kuren, heb ik ook altijd wel een verhoogde sex drang gehad, maar nooit zo erg als nu. Zelfs toen ik proviron (25MG per dag) gebruikte als anti-e was het nog niet zo erg als nu. Het gaat op dit moment zo ver dat ik elk moment van de dag er wel op wil/moet springen. Om eerlijk te zijn, m'n vrouw wordt er gek van want ik ben onverzadigbaar.

Mr.C. ik zie m'n vrouw echt niet als een gebruiksvoorwerp, maar wel als een lust object Het gaat zo ver dat ik s'nachts gewoon wakker wordt en dan het liefst meteen een lekkere wip maak. Onnodig te zeggen dat we allebei op dit moment een slaapgebrek hebben, waardoor we wat prikkelbaar zijn.

Shannasse: De sex met m'n vrouw is echt altijd goed geweest, voor allebei. Ik houd er totaal niet van om ruzie met haar te maken. Maar ik kan gewoon op dit moment niet genoeg krijgen. Betr. het 'handarbeiden' dat was dus meteen het eerste waarvan ik dacht dat het zou helpen. Ik weet het is niet echt leuk voor een vrouw als haar man ook nog eens masturbeerd, maar als dat de oplossing is, waarom niet. Helaas ook dat geeft geen voldoening, het haalt de ergste nood wel even weg, maar overdag op m'n werk heb ik dus een serieus probleem. Ik heb altijd beter met vrouwen dan met mannen kunnen praten. En houd er van om regelmatig een geintje uit te halen (de geintjes blijven wel altijd leuk), ik heb dus absoluut niets te klagen over de aandacht die ik krijg van vrouwen. Verder ben ik nog nooit vreemd gegaan, ik ben echt altijd trouw gebleven, en wil dat zo houden. Maar op dit moment wordt dat dus heel moeilijk. Ik ben er echt niet op uit om iets met een andere vrouw uit te halen, maar het begint echt moeilijk te worden. Ik ontloop dus bewust een vrouw op m'n werk om te voorkomen dat er iets zou gebeuren. Ik ga altijd goed met haar om, maar zij is al een tijdje vrijgezel en heeft wel eens laten doorschemeren dat ze wel intresse heeft. Ik heb het altijd afgedaan met een geintje omdat ik echt zeer gelukkig getrouwd ben. Doordat ik haar ontloop heeft ze al gevraagd of ik boos op haar ben of zo, maar vertel haar dat ik het druk heb. Andere op de zaak merken ook dat er iets aan de hand is, dus er gaan al wilde geruchten rond.

Onnodig om te zeggen dat er iets moet veranderen. Ik heb dus serieus hulp nodig, om de sexdrift te beheersen of te verminderen. Ik heb vanaf gisteren m'n kuur veranderd, gebruik nu 100MG sust per week minder, en 100MG deca per week meer. Op dit moment zou m'n vrouw zelfs blij zijn als ik een paar weken een deca-dick zou hebben, want dan kunnen we beiden weer eens normaal slapen. Zou evt. een verhoging of verlaging van de dagelijkse dosis Nolvadex helpen? Ik gebruik op dit moment 10Mg per dag gedurende de gehele kuur.

Wie heeft er serieuse tips voor mij. Zijn er evt. supplementen beschikbaar? Als dit nog een week zo door gaat dan ga ik stoppen met m'n kuur, omdat ik absoluut geen problemen wil met m'n vrouw.

Nogmaals dit is een serieuse posting, graag serieuse antwoorden.

What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Ik ken het verschijnsel maar al te goed, zodra ik aan de testo zit krijg ik echt van bijna elke vrouw een boner. Op de zaak wel lastig, en op de sportschool ook.

Wat wel helpt, en ook wetenschappelijk bewezen is : drop eten.

40 gram drop verlaagt je testoseron al enorm voor 2 a 3 dagen. Op ergogenics staat dacht ik ergens een artikel hierover. Zou het dus gewoon proberen als ik jouw was, halve kilo drop per dag

Succes iig, lijkt me erg lastig jouw probleem op de zaak.

Comment

Wat jij omschrijft daar zou ik niet direct een nuttig antwoord op weten, helaas.
      Het gevoel ken ik ook helaas en iedereen die kuurt zal het herkennen.
      Ik zou de doseringen grondig verlagen, dat geef je zelf ook al aan helaas werkt dat niet direct.
      Als het niet overgaat, als je zelf niet meer in de hand heb zou ik persoonlijk met de kuur stoppen. Kuren zou voor mij niet een rede zijn om mijn relatie op het spel te zetten.
      Ik vraag me alleen af waarom je er nu veel meer last van hebt dan in je voorgaande kuren?
      Gebruik je andere hoeveelheden, ander merk? Ik zou proberen te weten komen waarom je er nu veel meer last van hebt dan anders.
      Ik weet dat je weinig aan deze info hebt maar ik hoop dat je, jullie een oplossing zullen vinden en dat je je relatie ABSOLUUT NIET op het spel zet vanwege die "troep"

Heel veel sterkte, ik zal het internet vandaag nog even af gaan struinen voor je misschien vind ik nuttige info.

Grtzzzzzz Ax

P.S dit is de link denk ik wat Jack bedoeld DROP

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Jack: ik ga dat artikel lezen, en vanavond een pondje drop halen. Hoop alleen dat het buikje niet groter wordt, maar dat heb ik er wel voor over.

Axor: Ik heb geen flauw idee waarom het nu zo veel heftiger is. Vorige kuur was zelfs iets zwaarder dan huidige kuur. Vorige kuur was 400MG deca (Norma Hellas) met 500MG sust (bruin flesje organon) met 5 weken dbol. Moest de dbol al na 3.5 weken stoppen omdat ik te snel te zwaar werd. Ik gebruikte nu 300MG deca (organon yellowcab), 500MG sust (Nile). Heb ik gisteren dus veranderd naar 400Mg deca en 400Mg sust.

Ik ga echt niet m'n huwelijk op het spel zetten. Dus heb met m'n vrouw afgesproken dat we het nog 1 weekje aan kijken. Gaat het niet beter dan stop ik Alleen hoe kom ik die week door op m'n werk???
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

stomme vraag misschien Diet, was je laatse kuur in de winter of in de zomer?
          Waarom zal je je afvragen... door de hogere buiten temp en de zon heb je ook een verhoging van je test. Nee, das geen grap.

Grtzzzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Klopt hoor Ax, is een heel bekend verschijnsel bij veel mensen. Verhoogde sexdrang bij warm weer.

Volgende is absoluut niet bedoeld om te bagataliseren, ben me er terdege van bewust dat het grotendeels om een lichamelijke aandrang gaat. Maar wil toch zeggen dat je psyche hier ook een rol in speelt.
            Wellicht is je vrouw nu wat eerder beginnen te mopperen ofzo om wat voor reden dan ook en ben je er daardoor meer mee bezig zeg maar. Hoe meer je er aan denkt en bij stil staat hoe erger het wordt!
            Van AS weet ik te weinig af om je advies te kunnen geven over wat te gebruiken ofzo, maar zou serieus proberen je er iets minder mee bezig te houden dat kan al heel veel schelen... Probeer het een beetje van je af te zetten, hoe lastig ook.

Vind het in ieder geval een hele goede zaak dat je zegt desnoods te stoppen met je kuur, lijkt me echt de ellende niet waard.

En over dat masturberen, misschien ben ik een aparte maar moet je eerlijk zeggen dat zolang ik niks te kort kom en we allebei vinden dat we een goed sexleven hebben zal het me een zorg zijn of mijn partner daarnaast ook nog masturbeert.
            Wordt een heel ander verhaal als dat gebeurt in plaats van sex maar dat lijkt me in jouw geval zeker niet aan de orde.  

Succes ermee Diet, ik hoop voor jou dat je de kuur kunt afmaken maar vooral dat je huwelijk er niet onder gaat lijden.  

Comment

dat is niet het artikel wat ik zocht, wat ik zocht staat niet meer op ergo, wel handig is deze :

Drop verlaagt testosteron

In bijgaand artikel werden de effecten van het dropbestanddeel glycyrrhizine op de stofwisseling van het lichaamseigen hormoon cortisol beschreven. Een ander effect betreft de remming van de vorming van testosteron uit androsteendion. Italiaanse onderzoekers gaven vijf gezonde jongemannen, leeftijd 22 tot 24 jaar, 7 gram sterke drop per dag overeenkomend met 500 milligram glycyrrhizinezuur gedurende een periode van een week. Binnen vier dagen daalde de serumwaarde voor testosteron van gemiddeld 740 naar 414 nanogram per deciliter. Zowel 11-bèta-OHSD als het 17,20-lyase dat de omzetting van 17-hydroxyprogesteron in androsteendion katalyseert worden door het zoethoutbestanddeel geremd met als resultaat significant verlaagde waarden voor testosteron in het serum. Bij klachten over libido van jongemannen adviseren de onderzoekers te informeren naar de consumptie van drop en andere zoethout bevattende producten.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Axor B. @ Mei. 09 2003,13:09)]stomme vraag misschien Diet, was je laatse kuur in de winter of in de zomer?
                Waarom zal je je afvragen... door de hogere buiten temp en de zon heb je ook een verhoging van je test. Nee, das geen grap.

Grtzzzzzz Ax
                vorige kuur eindigde op 28 december 2002

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 09 2003,13:40)]Wellicht is je vrouw nu wat eerder beginnen te mopperen ofzo om wat voor reden dan ook en ben je er daardoor meer mee bezig zeg maar. Hoe meer je er aan denkt en bij stil staat hoe erger het wordt!
                  Het is echt voor het eerst dat m'n vrouw er over is gaan klagen. We hebben nog altijd een zeer actief sexleven. Zelfs na 10 jaar spatten de vonken er nog vanaf. Ze is niet blij met het masturberen, maar ze begrijpt me gelukkig wel.

Ik wou dat ik het van me af kon zetten, maar dat is 't 'm nou juist. Op het werk, op de sportschool het loopt er vol met zeer aantrekkelijke vrouwen. Heb daar normaal nooit een probleem mee. Maar kan het nu gewoon niet uit m'n kop zitten.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 09 2003,14:00)]Ik wou dat ik het van me af kon zetten, maar dat is 't 'm nou juist. Op het werk, op de sportschool het loopt er vol met zeer aantrekkelijke vrouwen. Heb daar normaal nooit een probleem mee. Maar kan het nu gewoon niet uit m'n kop zitten.
                    Dat is de ellende ook Diet, het is ONMOGELIJK om het uit je systeem te bannen het wordt haast dwangmatig...... ik herken het zo goed wat je omschrijft

Grtzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Axor B. @ Mei. 09 2003,14:25)]Dat is de ellende ook Diet, het is ONMOGELIJK om het uit je systeem te bannen het wordt haast dwangmatig...... ik herken het zo goed wat je omschrijft  
                      Ax vertel me jou geheim, hoe ga jij er mee om

Ps. Ik hoop dat de webmaster NIET bij iedereen koosnaampjes onder hun naam gaat zetten zoals bij Mr. C. M'n vrouw plaagt mij nu al met 'trekpopje'

Comment

Hoe ik er mee omging?

Destijds zat ik in een hele slechte relatie, op alle punten ook qua sex e.d. Maar ik ben erg "ouderwets" en vind vreemd gaan absoluut geen optie al is de drang nog zo sterk. [klinkt makkelijk maar tijdens het kuren slaan je hormonen helemaal op hol]
                        Nu heb ik al een tijdje een perfecte relatie, de vrouw van mijn "dromen" zal ik maar zeggen en het kuren is me het niet waard om mijn relatie op het spel te zetten, krijg ik echt heel veel spijt van.
                        Ik blijf erbij dat je er "simpelweg" net aan toe mag en moet geven.
                        Als ik zo'n bui had ging ik met een maat trainen en trainde me zo kapot dat ik helemaal op was en nergens zin meer in had. [tijdens zulke trainingen ben ik al 3 keer k.o gegaan]
                        Ik probeerde dus alle energie, en gevoelens in de training te stoppen en dat hielp bij mij wel. Kijken kon ik niet laten en de hele dag met een stijve lopen was ook wel een nadeel.

Tja, voor de rest weet ik het niet alleen ik weet hoe moeilijk het is..........

Dus een echt geheim heb ik helaas niet Diet

Grtzzzzz Ax
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Dieet ik denk dat je maar 1 wijs besluit kunt nemen en dat is stoppen met je kuur.
                          Die 100mg deca zal je lusten niet minder maken en die 100mg minder sus ook niet.
                          Stoppen met de dagelijkse doses van 10mg nolvadex lijkt me ook het antwoord niet.
                          Stoppen en de volgende kuur andere AS proberen.

Vind het echt klote voor jou en je vrouw overigens. Denk echt dat stoppen de enige oplossing is.
                          Relatie is altijd belangrijker.

Verder ben ik blij dat er heel serieus door iedereen wordt gereageerd, het is wel eens een lollige boel en dat moet ook zeker blijven maar vind dit top!

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik denk dat Mr.C eigenlijk het goede antwoord gegeven heeft...... gewoon stoppen.

Grtzzzz Ax
                            DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik geef me zelf nog 1 week de tijd. Zal sust verminderen tot 250MG per week, ben al bezig met drop te eten. Helpt het niet dan is het echt stoppen. helaas, want deze week ben ik weer enorm vooruit gegaan. (zie morgen in een nieuwe weekelijkse update)

Iedereen bedankt voor de serieuse antwoorden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X