Sexuele drang tijdens een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gelukkig heb ik nog niet veel last hiervan in de eerste twee weken van mijn cycle. Aangezien ik geen vriendin /vrouw heb hoop ik dat het niet te erg gaat worden. Ik heb normaal al een (wellicht meer dan normale) sexdrive, dus ik weet wel een beetje wat het is om het te onderdrukken.

Ik vind het ambachtelijke handwerk altijd een goede oplossing omdat het je partner ontlast (het is niet alsof je vreemd gaat ofzo). Als je vrouw er problemen mee heeft dan doe je het prive.

Comment

Ik ben het met je eens hoewel ik vind dat je er met je partner over moet kunnen praten natuurlijk.
      Nog leuker als zij het doet....

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 18 2003,11:59)]Gelukkig heb ik nog niet veel last hiervan in de eerste twee weken van mijn cycle. Aangezien ik geen vriendin /vrouw heb hoop ik dat het niet te erg gaat worden. Ik heb normaal al een (wellicht meer dan normale) sexdrive, dus ik weet wel een beetje wat het is om het te onderdrukken.

Ik vind het ambachtelijke handwerk altijd een goede oplossing omdat het je partner ontlast (het is niet alsof je vreemd gaat ofzo). Als je vrouw er problemen mee heeft dan doe je het prive.
        Mijn vrouwke schiet altijd in de lach, als ze me mastubeert krijgt ze snel een lamme arm, meestal hoeft het van mij dan ook niet meer, want ik schiet daardoor weer in de lach, ik heb van nature al een erg hoge drang, dus zal xtreem zijn als ik met mijn dbol begin.

Grtz

Comment

Dat wordt lachen dan.

Greets...

Comment

Lees je nog mee Diet?
            Ben wel benieuwd of het allemaal nog goed gekomen is of dat je toch maar gestopt bent met je kuur...

Comment

Ben er weer, heb het de laatste paar dagen druk gehad, geen tijd om te posten.

Hoe het nu gaat: ik ga door met m'n kuur. Heb uitgebreid overleg gehad met m'n vrouw en ze vind het goed dat ik door ga. Als ze zegt dat ik moet stoppen, dan stop ik onmiddellijk.

De drang is er nog steeds, maar kan er wat beter mee omgaan. Doordat m'n conditie slechter wordt heeft m'n vrouw wat minder te lijden onder me Hoe kan ik dat nou goed uitleggen... De sex is goed, ook voor haar (zegt ze), maar ben wat sneller buiten adem zodat het niet te veel voor haar wordt.

Betr. de verschillende adviezen:

frolic: naar een hardcore gym kan ik niet, er is geen goede bij mij in de buurt. Plus de hardcore gyms die ik ken, daar lopen juist van die mode poppetjes (sorry dames) rond in van die strakke te kleine pakjes die graag een man willen verleiden. Meestal zijn daar de kledings voorschriften minder streng, en dat maakt het juist moeilijker voor mij.

Curiosio: betr. m'n collega, het is echt moeilijk om het tegen haar te vertellen. Ze is meer dan een collega, eigenlijk een soort beste maatje. Ken haar al heel lang (zelfs voordat ik m'n vrouw ontmoette), ze kent m'n vrouw ook (ze weet dat ik getrouwd ben, ze was zelfs op m'n trouwerij). Ik heb altijd heel goed met haar kunnen praten, als ik een keer m'n hart moest luchten overdag deed ik dat altijd bij haar. We hebben altijd gezegd dat er nooit iets tussen ons zou gebeuren omdat dat ten koste van onze vriendschap zou gaan. Maar doordat zij op dit moment geen relatie heeft kijkt ze anders naar me. Ze weet dat ik daar nooit aan toe zou geven, maar door de AS is het echt heel moeilijk. Ik praat nu dus heel weinig tegen haar, en zie aan haar gezicht dat dat pijn doet. Ik zelf vind het ook verschrikkelijk, ik mag haar echt heel graag, maar ben hartstikke gelukkig getrouwd met m'n vrouw. Ik wil niet dat onze vriendschap stuk gaat, maar m'n huwelijk gaat echt voor alles. Ik denk dat in het uiterste geval ik haar misschien wel vertel dat ik aan het kuren ben, heb haar vroeger ook altijd allerlei dingen in vertrouwen verteld. Ze heeft dat vertrouwen nog nooit beschaamd, ook mij vertelde ze altijd alles. Zelfs met problemen in haar relatie kwam ze altijd bij mij. Kortom het is moeilijk. Ik kies zonder enige twijfel altijd voor m'n vrouw, maar wil de vriendschap die ik heb niet kapot maken.

Riki: dbol zal je minder hitsig maken dan de verschillende soorten test. Vooral sustanon lijkt de perfecte combinatie van verschillende tests om geil van te worden.

whoknows: Het handwerk geeft verlichting, maar als je 2 kinderen thuis hebt rond lopen wordt dat soms wat moeilijk, plus 1-2 keer per dag is niet genoeg.

Ik ben blij dat er serieus gereageerd wordt op dit board, want het is een serieus probleem, het is oh zo makkelijk om er een geintje over te maken. De enige oplossing voor dit probleem is er over praten en/of posten.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ben blij te horen dat het beter gaat Diet

Je verteld dat je collega eigenlijk een vriendin is die je al heel lang kent. Het zou dus makkelijker moeten zijn om haar te vertellen hoe het zit of niet?
                Ze kent je en moet dat wel begrijpen lijkt me.

Ook vind ik het heel sterk van je dat je zo vol overtuiging voor je vrouw kiest, klasse

Net als dollen over dit serieuze onderwerp is ook met je collega naar bed gaan erg makkelijk..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 20 2003,15:32)]Ben blij te horen dat het beter gaat Diet

Je verteld dat je collega eigenlijk een vriendin is die je al heel lang kent. Het zou dus makkelijker moeten zijn om haar te vertellen hoe het zit of niet?
                  Ze kent je en moet dat wel begrijpen lijkt me.

Ook vind ik het heel sterk van je dat je zo vol overtuiging voor je vrouw kiest, klasse

Net als dollen over dit serieuze onderwerp is ook met je collega naar bed gaan erg makkelijk..

Greets...
                  Ja ze is collega en vriendin (eigenlijk meer dan een vriendin als dat kan). Als wij nu allebei vrijgezel hadden geweest zouden we absoluut een relatie beginnen.

Denk dat ik haar vertel dat ik een kuurtje doe. Als ik haar vertel dat ik opeens gevoelens voor haar krijg, dan gaat ze doorvragen. En dan zal het er toch uitkomen. Tot nu toe heb ik haar met alles kunnen vertrouwen, vind het echt rot dat ik haar nu ontloop, en dat ze dat verschrikkelijk vind. Heb haar net nog gezien, ze vroeg me of ze iets verkeerd had gedaan omdat ik zo afstandelijk ben.

Wat vinden jullie, zal ik haar vertellen over de AS?

They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Ja 100% zeker vertellen!
                    Zeg er wel heel duidelijk bij dat die eventuele gevoelens komen door het AS gebruik en dat dat normaal niet zo is.
                    Het zou niet eerlijk zijn tegenover haar om het niet te vertellen vind ik zeker als ze al met het idee rondloopt iets verkeerd gedaan te hebben.

Over meer dan een vriendin, ja dat kan weet ik uit ervaring.
                    Bedoel dan zonder er sex mee te hebben uiteraard.

Greets...

Comment

Denk ook dat je het beter gewoon kunt vertellen Diet. Haar ontlopen en niet tegen haar praten lijkt me véél erger...  

Als ze echt een vriendin is heb je sowieso niets te vrezen als je het haar verteld, zal ze toch wel begrip voor op kunnen brengen dan? Zeker als je er duidelijk bij verteld dat het gewoon een hormonale reactie is, je echt niets wilt en je vrouwtje gewoon op de eerste plaats komt.  

Wel heel fijn trouwens dat je in goed overleg verder kunt met je kuur, lijkt me erg vervelend om daar halverwege mee te moeten stoppen.
                      Lijkt me een goed huwelijk als ik het zo hoor, beetje begrip van beide kanten is enorm belangrijk en daar ontbreekt het bij jullie zo te horen in ieder geval niet aan!  

Comment

Ik heb absoluut een goed huwelijk.

Ik ga morgen uitgebreid met m'n collega/vriendin praten, ga haar vertellen van de A.S. ik voel me zelf ook rot dat ik me zo tegenover haar heb gedragen. Ik wil de vriendschap echt niet kapot maken.

Curiosio: sommige vinden het vreemd iemand die meer dan vriendin is, zonder sex. Velen begrijpen dat niet, denken meteen dat er meer aan de hand is. Ik ken haar al meer dan 15 jaar, op de AS na weet ze echt alles van me. En morgen weet ze dat ook.

Comment

Diet ik weet zeker dat het helemaal goed komt!

Greets...

Comment

Laat je nog even weten hoe het is gegaan Diet?

Comment

Ik heb het haar gisteren verteld, was een heel lang en emotioneel gesprek, heb er m'n training voor afgezegd.

Eerst schrok ze van de AS (beetje boos), ze maakte zich meteen zorgen over m'n gezondheid, zoals bij de meeste mensen had ze alleen maar de meest vrezelijke verhalen over AS gehoord. Dus na haar wat meer uitleg over AS te hebben gegeven draaide ze wat bij.

Heb haar alles verteld hoe ik over haar denk en dat ik toch echt voor m'n vrouw kies. Ze begreep de situatie, maar ik zag aan haar dat diep in haar hart ze toch wel wat meer had gehoopt. Ze vertelde me dat ik sinds een week of 6 anders naar haar keek, zij vatte het op dat ik in haar was geintresseerd. Dat gaf haar dus de aanzet om uit te vinden of ik wat met haar wilde. Heb dus gezegd dat dat door de AS kwam. Ze gaf toe dat ze best wel een relatie wilde, ze is er niet op uit om m'n huwelijk kapot te maken, maar ze heeft ook haar gevoelens, en die zijn niet zo maar uit te zetten.

Om een heel lang verhaal kort te maken, ze is nog steeds m'n beste maatje. Heb haar beloofd dat als ik in de toekomst nog meer kuurtjes doe ik het haar zal vertellen, om misverstanden te voorkomen. Ik voel me best wel lullig ( en schuldig) tegenover haar ik ben niet verliefd op haar, maar ik hou wel van haar. Op m'n vrouw en kinderen na is ze de belangrijkste persoon in m'n leven.

Aan de ene kant ben ik nu opgelucht dat ik met haar gesproken heb, maar voel me eigenlijk best wel klote. Ik denk dat m'n gevoelens voor haar sterker zijn dan ik had verwacht. Maar ik kies toch echt zonder enige twijfel voor m'n vrouw.

Comment

Ik ga het niet uitleggen maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Het is best lastig om dat een plekje te geven.
                                Gelukkig weet je precies wat je wilt en ga je daar ook voor.

Dat je je een beetje schuldig voelt kan ik me ook wel voorstellen. Dat deed je ook voor je het verteld had maar dan omdat je het nog niet had verteld.

Heel mooi dat jullie gewoon maatjes kunnen blijven en ik denk als je in de toekomst van te voren verteld dat je een kuurtje gaat doen het best wel goed komt. Laat haar anders wat lezen over AS dat scheelt ook vaak.

Klasse dat je het verteld hebt

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X