Sexuele drang tijdens een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oké Diet, allereerst top dat je het haar verteld hebt en zo duidelijk bent geweest!  

Toch even een kleine kanttekening van mijn kant.
    Als ik dit alles zo lees vraag ik me af hoe wijs het is deze vrienschap zo in stand te houden. En ook hoe eerlijk dat is tegenover alle partijen.
    Zij zou best meer van jou willen en jij zou ook zonder twijfel direct bij haar in bed springen als je vrouw er niet zou zijn. In hoeverre dat een goede basis is om 'beste maatjes' te blijven weet ik niet...
    Ik persoonlijk zou hier geloof ik geen voorstander van zijn. Het is toch een beetje de kat op het spek binden hè, stel je hebt een keer mot met het vrouwtje en gaat 'uithuilen' bij je beste maatje. Dan is er toch altijd het risico dat zoiets uitloopt op meer, van welke kant en met welke intentie dan ook. En zelfs zonder dat blijft die vriendin misschien toch wel een beetje hopen of zelfs wachten op de mogelijkheid van 'meer'...

Is iets wat in me opkwam toen ik dit alles las. Is uiteraard een persoonlijke insteek en kan voor jou helemaal anders prima werken maar wilde je toch even laten weten dat ik in ieder geval denk dat wat meer afstand beter zou kunnen zijn.
    Vind trouwens dat wat je ook doet je hierover wel eerlijk tegen je vrouwtje moet kunnen zijn, ook al loop je dan waarschijnlijk wel het risico dat het niet helemaal lekker valt natuurlijk.

Hoe dan ook, klasse dat je dat gesprek bent aangegaan en succes ermee verder hoe je het ook aanpakt!  

Comment

Ik snap die insteek helemaal en had het niet zo bekeken. Toch denk ik dat het wel mee zal vallen gezien de duur van zijn relatie en de tijd dat ze al vrienden zijn. Was al van voor die tijd.
      Afstand nemen zal denk ik heel erg moeilijk worden zeker als je ook dezelfde werkgever hebt.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kan zijn maar ik ga er toch van uit dat er in de tussentijd 'meer' gegroeid is...
        Waarom anders het vrouwtje ontmoeten en daarmee trouwen?
        Tenzij die vriendin indertijd al bezet was natuurlijk.

Hoe dan ook Diet, ik twijfel uiteraard niet aan jouw intenties die blijken duidelijk genoeg uit al je posts.
        Denk echter wel aan de mogelijkheid van een 'ongelukje', die willen nog wel eens in een klein hoekje zitten en verregaande gevolgen hebben.

Comment

Shannasse: ik begrijp wat je bedoelt. Vanaf de eerste dag dat ik m'n collega/maatje ken, zaten we eigenlijk al op de zelfde golflengte. Konden meteen goed met elkaar overweg, maar verder geen bijbedoelingen. Zij heeft eigenlijk geen echt lang durige relaties gehad (bedoel daarmee korter dan 1-2 jaar) ze had daar nl. geen geduld/tijd voor. Ik ben altijd al het type geweest die een langduringe relatie wil. Het klinkt misschien raar maar wij konden altijd goed met elkaar praten over onze relaties en vroegen ook advies aan elkaar.

Toen ik m'n huidige vrouw voor het eerst ontmoette heb ik dan ook uitgebreid met m'n maatje over haar gesproken. Als zij weer een nieuwe vriend had, kreeg ik dat ook altijd te horen. Gewoon lekker kletsen met elkaar.

Natuurlijk groei je op een bepaalde manier naar elkaar toe na zoveel jaar. Maar echt vanaf de aller eerste dag was het duidelijk voor ons beide dat wij nooit een relatie met elkaar zouden hebben/krijgen. Toen we allebei nog vrijgezel waren zatten we regelmatig bij elkaar, en werd er tot diep in de nacht gekletst, maar daar bleef het dan ook bij. Bleef daar zelfs toen regelmatig logeren, maar gewoon als goede vrienden. Mijn vrouw weet hiervan. Toen ik m'n vrouw dat voor het eerst vertelde keek ze eerst een beetje raar. Vroeg waarom ik nooit een relatie met 'r ben begonnen, heb het haar uitgelegd. Ze heeft daar nooit verder een probleem mee gehad.

Ik ben ook niet het type om vreemd te gaan, heb dat nooit gedaan, ook niet tijdens andere relaties voordat ik m'n vrouw leerde kennen. Ik sta normaal altijd sterk in m'n schoenen met dit soort dingen. Alleen de laatste paar weken door de AS, heb ik het wat moeilijk, niet betr. de relatie maar de drang naar sex. Ook al heb ik absoluut niets te klagen bij mijn vrouw.

Dit alles maakte de situatie juist zo moeilijk op het werk, de hormonen slaan op hol, maar het verstand blijft wel door werken. Wil gewoon hele goede vrienden met haar blijven, maar verder niet. Voor haar is het altijd ook zo geweest, totdat ik opeens anders naar haar ging kijken (door de AS) gelukkig weten we nu weer wat we aan elkaar hebben.

Heb haar net nog even gesproken, en we doen weer redelijk normaal tegen elkaar.

Of ik meer afstand van haar zou moeten nemen, ik weet het niet. Een buitenstaanders zou zeggen 'ja neem meer afstand' maar persoonlijk zou ik dat eigenlijk niet willen. Natuurlijk ongelukjes blijven een risico, maar als ik zo makkelijk een ongelukje zou begaan, dan had dat al lang gebeurd evt. met een andere vrouw. Er zijn meer dan voldoende vrouwen in m'n omgeving waarmee dat zou kunnen, maar ik ben daar het type niet voor.

What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Persoonlijk zou ik niet meer afstand nemen daar kan je alleen maar schade mee aanrichten volgens mij, zeker gezien je bovenstaande verhaal.
            Omdat jullie elkaar zo goed kennen weet ik zeker dat dit, inzeker als je van de AS af bent, weer helemaal goed komt.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X