Boetes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

30 km/h max. 8km/h correctie: houd je 17 km/h over.
    wist btw niet dat je binnen de bebouwde kom reed.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

wel maar heb geen spiegels he, ik wist niet dat er een waut achter me aan reed. ik sloeg af en bam naast me stond die opeens. ik kon hem niks maken dus ik stopte maar....
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Een, heb je er inderdaad van geleerd?

Comment

nee, hij zei dat ik me pa moest bellen dat die me moest ophalen maar ik zei dat die op zakenreis was en ik beloofde hem te gaan lopen...na 5 minuten ging ik verder rijden... hehe
          intussen heb ik wel mijn rijbewijs(certificaat) heb al bijna 2000km gereden.
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sinds ik een auto heb (had) viel het mee in de hoeveelheid boetes. Maar in mijn scooter tijdperk heb ik in mijn ogen veel gehad, ach ja 1 is ook al te veel toch. Voor zonder helm te rijden, met rood licht aan de voorkant rijden, te hard rijden, te veel kabal maken, te gevaarlijk rijden aha the good old times.

Eenmaal een auto is de frequentheid van de boetes afgenomen maar de bedragen werden automatisch hoger dus er veranderde niks. Snelheid, roodlicht en parkeerboetes werden het dan. Ik geef liever mijn geld uit aan andere dingen dus als zo'n acceptgiro binnenkomt ben je wel even zuur. Ach ja shit happens.

Comment

Waarom rijd je met rood licht aan de voorkant?

Comment

ik rijd nu ook weer meer op een brommertje bevalt me prima ben sneller thuis als met de auto en kost een heel stuk minder
                heb gelukkig nog geen boete gehad
                Who's the Chef

Comment

Oude wijze mannen op brommertjes horen ook geen bekeuringen te scoren Beentje, dat is voorbehouden aan opgeschoten onbehouden gastjes.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    Waarom rijd je met rood licht aan de voorkant?
                    Cuz I'm bad news baby

Comment

Dat ben je inderdaad maar dan snap ik nog steeds niet wat je met rood licht aan de voorkant moet.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                        Oude wijze mannen op brommertjes horen ook geen bekeuringen te scoren Beentje, dat is voorbehouden aan opgeschoten onbehouden gastjes.

je hebt gelijk ik ben de onschuld zelf en toch rij ik 37km ipv 25 heheh
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                          @ Been: Verkeerd parkeren in de zin van nergens plaats en dan dus maar ergens tussen proppen waar je niet (echt) in de weg staat hè...
                          Kom maar op ik rij je er zo uit hoor!

in die roze lelijke eend van je ???

of neem je dan de dikke alfa van uhhh u know
                          Who's the Chef

Comment

Met mijn Swiffie gaat het vast niet lukken dus zal idd een andere optie moeten kiezen...

Comment

haha heb je nou een eend, een alfa of een swiffie?

Comment

als je met een swiffie de nieuwe swift bedoelt wil ik zeker ruilen
                                "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X