Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wel maar heb geen spiegels he, ik wist niet dat er een waut achter me aan reed. ik sloeg af en bam naast me stond die opeens. ik kon hem niks maken dus ik stopte maar....
nee, hij zei dat ik me pa moest bellen dat die me moest ophalen maar ik zei dat die op zakenreis was en ik beloofde hem te gaan lopen...na 5 minuten ging ik verder rijden... hehe
intussen heb ik wel mijn rijbewijs(certificaat) heb al bijna 2000km gereden.
Sinds ik een auto heb (had) viel het mee in de hoeveelheid boetes. Maar in mijn scooter tijdperk heb ik in mijn ogen veel gehad, ach ja 1 is ook al te veel toch. Voor zonder helm te rijden, met rood licht aan de voorkant rijden, te hard rijden, te veel kabal maken, te gevaarlijk rijden aha the good old times.
Eenmaal een auto is de frequentheid van de boetes afgenomen maar de bedragen werden automatisch hoger dus er veranderde niks. Snelheid, roodlicht en parkeerboetes werden het dan. Ik geef liever mijn geld uit aan andere dingen dus als zo'n acceptgiro binnenkomt ben je wel even zuur. Ach ja shit happens.
ik rijd nu ook weer meer op een brommertje bevalt me prima ben sneller thuis als met de auto en kost een heel stuk minder
heb gelukkig nog geen boete gehad
@ Been: Verkeerd parkeren in de zin van nergens plaats en dan dus maar ergens tussen proppen waar je niet (echt) in de weg staat hè...
Kom maar op ik rij je er zo uit hoor!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment