Laptop aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop aanschaffen

Goedenavond leden,

In nagedachtenis van de complete fail topic van Mindgamer, toch even een gooi op een serieus topic. Geloof dat er hier een paar mensen met verstand van zaken zijn m.b.t. laptops e.d. Hield het zelf redelijk bij wat voor welke prijs ging en welke grafische kaarten relaxt waren, echter compleet geen tijd voor gehad laatste tijd en nu ging mijn laptop gister naar de zak. Dus mijn vraag;

Zoek een zo goed mogelijke laptop in prijsklasse 600-700eckies, wordt niet op gegamed echter is beter ook echt beter Iemand die aanraders heeft? Tips waar op te letten tegenwoordig? Welke processoren zijn aan te raden, AMD/Intel (neem aan nogsteeds gewoon intel?) wat is een redelijke graph card etc etc.

Scherm liefste 17" of de maat eronder (dacht 15,4" breedbeeld, vond dat superrelaxt)

Iemand die me hier even uit de brand kan helpen ?

Thanks in advance
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Je wil er niet op gamen, want dan wel?
    Want als je gewoon wat wil internetten, kan praktisch met elke laptop van 600-700 €

Comment

kijk is op dell
      daar kan je ook je hele laptop zelf samenstellen
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Dell betaal je veel te veel, gewoon voor het merk alleen al. Je kan beter naar een HP, acer, sony zien

Comment

Yawgmoth,

heb net zelf de Acer aspire 5739G gekocht. ( moet hem nog ontvangen )

Zit een aardig goede videokaart in. NVIDIA GeForce GT 240M met 1bg geheugen.
          Werkgeheugen 4gb, processor 2.20 ghz, dual core.

Verders een LED schermpje, brander ect.
          Prijs was net geen 700 euries.

Heb zelf een tijdje lopen zoeken, maar ben geen betere tegen gekomen voor dit bedrag.

Weet niet of je site's mag posten eigenlijk dus ik PM je wel even met de link.
          Last edited by Lewis; 03-02-2010, 21:31.
          ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

Je moet niet enkel naar het geheugen van je videokaart kijken, maar ook naar het type en of het een nieuwere is of een ouder model.

Comment

Het type videokaart bedoel je? Of het type geheugen van de videokaart.. dat is namelijk 1 GB DDR3 VRAM.

Comment

Neen, gewoon dat sommige mensen denken dat videokaarten met een grote capaciteit (zoals deze 1 gb) beter zijn dan degene met een lager capaciteit. Maar je moet ook naar het type geheugenkaart kijken en of het geen veroudert type is. Is de GT geen basic kaart? Naja je hebt GS, GT, GTS, GTX. Dus deze GT valt nog mee omdat het een nieuwe is.

Comment

Ah zo bedoel je, thanks.. duidelijk!

Comment

Kijk eens naar laptops van acer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Zou Nex eens pm'en. Die weet er echt wel akelig veel van af.

@ Jordy
                      Heb zelf ook een Gaycer, 17,4" breedbeeld, beul van een toestel, flink voor gelapt, maar als ik kijk naar hoe stabiel het allemaal is, zou ik hem afraden. Ben niet de enige met Acer die het later toch wat anders zou inschatten.
                      Enige wat ik zeker kan meegeven: neem een quadcore, geen dual. Heb thuis een vaste pc met quadcore, en die gaat gewoon twee keer harder dan de veel betere dualcore die hier in zit. En dat is vervelend voor iemand die graag zoveel open heeft staan als ik.
                      Last edited by GeneralIx; 03-02-2010, 22:29.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wegblijven van HP! heb een klus gedaan voor HP tijd geleden en werkelijk elke laptop die op ons project gebruikt werd ging stuk. op mijn ex haar bedrijf hebben ze ook allemaal HP, niks als problemen!
                        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

acer, is een verrot merk, Dell ook.

Heb ooit een Toshiba gehad, weet niet of die nu nog goed zijn, duur zijn ze (verhoudingsgewijs) igg wel.

eeh blijft weinig over zo! :S

Tip: bezuinig niet op een laptop!
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

lol gen quad is ook 4 en dual 2
                            dan lijkt mij het logisch dat quad 2x zo gard gaat
                            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Zou Nex eens pm'en. Die weet er echt wel akelig veel van af.

@ Jordy
                              Heb zelf ook een Gaycer, 17,4" breedbeeld, beul van een toestel, flink voor gelapt, maar als ik kijk naar hoe stabiel het allemaal is, zou ik hem afraden. Ben niet de enige met Acer die het later toch wat anders zou inschatten.
                              Enige wat ik zeker kan meegeven: neem een quadcore, geen dual. Heb thuis een vaste pc met quadcore, en die gaat gewoon twee keer harder dan de veel betere dualcore die hier in zit. En dat is vervelend voor iemand die graag zoveel open heeft staan als ik.

Quadcore is enkel als je veel verschillende dingen tegelijk wil doen (die veel van u processor nodig hebben). Ik heb een Dual, kan perfect dingen tegelijk doen en hij is sneller als een quad. Je moet een pc zoeken in functie van je doel. Als je niet veel tegelijk op laptop doet zou ik een dual nemen, deze zijn goedkoper. En het moet binnen de 700 € blijven, dus veel laptops met quad processor zal je niet vinden.

Een vriend van mij werkt voor pc bedrijf en hij raad geen Toshiba aan. Sommige vinden het ook Japanse 'brol'
                              Last edited by Mateusz; 04-02-2010, 00:21.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X