Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
neen, 1 persoon = 2 groter dan 9000(1 = 2>9000)
dit betekend dat dus die 1 persoon (anonymous) roter die dan 2 personen die groter zijn dan 9000. dit is een manier van zeggen dat het onmogelijk is om te zeggen met hoeveel ze zijn omdat het idd duizenden zijn die 1 persoon, 1 beweging voorstellen. want 1 = 2>9000 wiskundg gezien slaat nergens op.. or you just trollin?
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
Vanochtend werd ik wakker, zette het nieuws aan en zag het bericht van MegaUpload. Schrok ervan eerlijk gezegd. Velen staan er niet eens bij stil, dat we steeds minder mogen, minder kunnen, en dat we steeds afhankelijker zullen worden van regering. PirateBay, MegaUpload, en er zullen nog velen volgen ben ik bang. Hoe ver gaat zoiets? ik denk dat er steeds meer hackers zullen demonstreren hier tegen, en hun werk zullen doen. Het is voor hun easy om de grootste internet servers/sites plat te leggen. Ik wacht af, en kijk graag toe.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Deze beweging is zo links als de pest........zijn we met zn allen linkse rakkers geworden ? wtf i dont get.
En dat op bodynet, dat zo rechts als de pest is, no way.......klopt nie. General kom er ff in, zeg er wat van.....bnet is aan het ver-linksen.........
Je weet niet hoe extreem het voorstel van de Amerikanen is? Alles wat door iemand anders wordt gecreƫerd wordt niet gekopieerd tenzij ervoor betaald wordt. Internet is een bron van kennis, dit wordt allemaal gecensureerd.
Instansies krijgen de bevoegdheid websites neer te halen waar gecensureerde bestanden/teksten of wat dan ook worden opengesteld. Je kan dan wel zeggen, bye bye Bodynet. Artikels, e-books en studies posten waar niet voor betaald is is illegaal...
Ergens moet een grens worden gesteld, dit gaat te ver en heeft niks te maken met rechts of links.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where heās going. - Dave Tate
Als die wet doorgevoerd zou worden is het in feite gewoon afgelopen met het internet zoals wij het allemaal kennen.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Je weet niet hoe extreem het voorstel van de Amerikanen is? Alles wat door iemand anders wordt gecreƫerd wordt niet gekopieerd tenzij ervoor betaald wordt. Internet is een bron van kennis, dit wordt allemaal gecensureerd.
Instansies krijgen de bevoegdheid websites neer te halen waar gecensureerde bestanden/teksten of wat dan ook worden opengesteld. Je kan dan wel zeggen, bye bye Bodynet. Artikels, e-books en studies posten waar niet voor betaald is is illegaal...
Ergens moet een grens worden gesteld, dit gaat te ver en heeft niks te maken met rechts of links.
Kan jij mij uitleggen aangezien het nog geen wet is .......hoe in the hell het nu mogelijk is dat de grootste website offline te halen is, mensen te arresteren, beslag te leggen en in celletjes te stoppen ?
Het is namelijk heel ziek iemand kunnen opsluiten zonder wettelijke basis, welke truuck hebben ze uitgehaald ?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment