Originally posted by Fitness-maniak
View Post
Adsense/YouTube Partner
Collapse
X
-
On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
-
Originally posted by gleke View PostBij mij stuurden ze gegevens op via airmail op welke manier ik betaald ging worden. Ze sturen een pincode op waarmee je dan geld kon afhalen. Tenzij dat dit ondertussen alweer verandert is.
Ik hoop dat ze dat dan veranderd hebben, het is veel makkelijker als ze het gewoon op mijn rekening overmaken.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostTrouwens, is er een bedrag wat je minimaal moet verdienen over een bepaalde periode wil je überhaupt uitbetaald worden?
Trouwens, youtube adds brengen wel niet veel geld op blijkbaar..
Bij websites kreeg ik per klik 1,5 euro ofzo.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostIk krijg 2 eurocent per click. heel weinig dus.
Al heb je 100.000 filmpjes t gaat om wat google approved x aantal clicks volgens mij per 1000.
Ze betalen pas uit als je 75 euro hebt verdient alles daaronder no uitbetaling. Verder worden zij bij websites strenger veeeel strenger.Last edited by onderhandelen; 05-05-2012, 17:00.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Ik begrijp het niet helemaal.
Ik dacht dat ik ongeveer per click 2 eurocent kreeg, bij 10 euro totaal krijg ik van hun een bericht voor een of andere code die ik moet gebruiken als de 70 euro is bereikt.
Als ik meer video's maak waar ik reclame bij mag maken, dan komen er als het goed is meer clicks wat resulteerd in een hoger bedrag toch?
edit op aanvraagLast edited by dynobet; 05-05-2012, 19:07.
Comment
-
Als ik meer video's maak waar ik reclame bij mag maken, dan komen er als het goed is meer clicks wat resulteerd in een hoger bedrag toch?
Code ed weet ik niet weet dat ze pas vanaf 70 euro uitbetalen, staat in de algemene voorwaarden.
Fitness-maniak....knal dat ding er vanaf. Er zijn mensen geband omdat ze statistieken ed publiceerden enzo.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postyes. Heb je er ook nog een website bij ? als niet, is dit gebaseerd op die paar filmpjes die goed zijn gekeurd ?
Code ed weet ik niet weet dat ze pas vanaf 70 euro uitbetalen, staat in de algemene voorwaarden.
Fitness-maniak....knal dat ding er vanaf. Er zijn mensen geband omdat ze statistieken ed publiceerden enzo.
Zijn een stuk of 6 video's bijelkaar geloof ik.
Ik ga ff een online mod vragen om het te laten verwijderen.
Comment
-
edit: zie t al hebt videos boven de 1 k......goed bezig.
Had videos die op 9,500 k stonden per dag heel snel groeide heb r vanaf moeten knallen van google.
Krijg m er ook niet meer op tot ik legaal ben google > zeikerds als zij iets vinden dan is dat zo......punt uitLast edited by onderhandelen; 05-05-2012, 18:31.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostJa, maar daar ben jij geen eigenaar van, je verdient er niks op.....leuk 96 k maar niets zeggend in dit geval.
Ik kijk naar je unieke content
Bedoel je bent partner omdat je wat centjes wil verdienen toch ?
De unieke content bestaat gedeeltelijk uit gamevideo's waarmee ik helaas geen inkomsten mag genereren.
En dan wat video tests en een review.
Ik ben van plan meer review/unboxing video's te gaan maken en misschien zorgen voor wat commentary gameplays. (moet ik wel ergens de rechten daarvan vandaan kunnen toveren)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment