Adsense/YouTube Partner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    klopt ook niet, ik had verkeerd gekeken.
    1 euro de afgelopen maand in totaal.

Heb wel nog geen banknr moeten geven, k vraag me af hoe ze gaan betalen dan.
    Bij mij stuurden ze gegevens op via airmail op welke manier ik betaald ging worden. Ze sturen een pincode op waarmee je dan geld kon afhalen. Tenzij dat dit ondertussen alweer verandert is.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
      Bij mij stuurden ze gegevens op via airmail op welke manier ik betaald ging worden. Ze sturen een pincode op waarmee je dan geld kon afhalen. Tenzij dat dit ondertussen alweer verandert is.
      hmm ok dan.
      Ik hoop dat ze dat dan veranderd hebben, het is veel makkelijker als ze het gewoon op mijn rekening overmaken.

Comment

Trouwens, is er een bedrag wat je minimaal moet verdienen over een bepaalde periode wil je überhaupt uitbetaald worden?

Comment

Trouwens, is er een bedrag wat je minimaal moet verdienen over een bepaalde periode wil je überhaupt uitbetaald worden?
          Nee, ik denk het niet, maar je wordt uitbetaald in schijven (wellicht afhankelijk van hoeveel je verdient/dag). Ik denk dat ze jou per 5 euro zullen uitbetalen dan.

Trouwens, youtube adds brengen wel niet veel geld op blijkbaar..
          Bij websites kreeg ik per klik 1,5 euro ofzo.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik krijg 2 eurocent per click. heel weinig dus.

Comment

Het leek nog wel zo mooi :'((((
              Ik subscribe wel even

EDIT: ik ben al subscribed
              Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                Het leek nog wel zo mooi :'((((
                Ik subscribe wel even

EDIT: ik ben al subscribed
                ghehe thanks

Comment

Klopt ook niet, je zit onder de 0,0.....nog wat cent igg onder de 1 cent, kijk maar goed. En als ik op je channel kijk zijn er maar een paar die door google als unieke content is beoordeelt en lage clicks

Al heb je 100.000 filmpjes t gaat om wat google approved x aantal clicks volgens mij per 1000.

Ze betalen pas uit als je 75 euro hebt verdient alles daaronder no uitbetaling. Verder worden zij bij websites strenger veeeel strenger.
                  Last edited by onderhandelen; 05-05-2012, 17:00.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

Ik begrijp het niet helemaal.
                    Ik dacht dat ik ongeveer per click 2 eurocent kreeg, bij 10 euro totaal krijg ik van hun een bericht voor een of andere code die ik moet gebruiken als de 70 euro is bereikt.

Als ik meer video's maak waar ik reclame bij mag maken, dan komen er als het goed is meer clicks wat resulteerd in een hoger bedrag toch?

edit op aanvraag
                    Last edited by dynobet; 05-05-2012, 19:07.

Comment

Als ik meer video's maak waar ik reclame bij mag maken, dan komen er als het goed is meer clicks wat resulteerd in een hoger bedrag toch?
                      yes. Heb je er ook nog een website bij ? als niet, is dit gebaseerd op die paar filmpjes die goed zijn gekeurd ?

Code ed weet ik niet weet dat ze pas vanaf 70 euro uitbetalen, staat in de algemene voorwaarden.

Fitness-maniak....knal dat ding er vanaf. Er zijn mensen geband omdat ze statistieken ed publiceerden enzo.
                      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        yes. Heb je er ook nog een website bij ? als niet, is dit gebaseerd op die paar filmpjes die goed zijn gekeurd ?

Code ed weet ik niet weet dat ze pas vanaf 70 euro uitbetalen, staat in de algemene voorwaarden.

Fitness-maniak....knal dat ding er vanaf. Er zijn mensen geband omdat ze statistieken ed publiceerden enzo.
                        Geen website nee, dit zijn de video's die ik zelf heb ingediend.
                        Zijn een stuk of 6 video's bijelkaar geloof ik.

Ik ga ff een online mod vragen om het te laten verwijderen.

Comment

edit: zie t al hebt videos boven de 1 k......goed bezig.

Had videos die op 9,500 k stonden per dag heel snel groeide heb r vanaf moeten knallen van google.

Krijg m er ook niet meer op tot ik legaal ben google > zeikerds als zij iets vinden dan is dat zo......punt uit
                          Last edited by onderhandelen; 05-05-2012, 18:31.
                          We like it

Comment

Surround Sound Test 5.1 and 7.1 HD - YouTube

is ook van mij, 96k views :P

Comment

Ja, maar daar ben jij geen eigenaar van, je verdient er niks op.....leuk 96 k maar niets zeggend in dit geval.

Ik kijk naar je unieke content

Bedoel je bent partner omdat je wat centjes wil verdienen toch ?
                              We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                                Ja, maar daar ben jij geen eigenaar van, je verdient er niks op.....leuk 96 k maar niets zeggend in dit geval.

Ik kijk naar je unieke content

Bedoel je bent partner omdat je wat centjes wil verdienen toch ?
                                klopt, ja ik heb die video wel ''gemaakt'' zegmaar, maar het geluid en de foto heb ik niet gemaakt nee. Heb geluiden bijelkaar gesprokkeld om in een surround test te gooien.

De unieke content bestaat gedeeltelijk uit gamevideo's waarmee ik helaas geen inkomsten mag genereren.
                                En dan wat video tests en een review.
                                Ik ben van plan meer review/unboxing video's te gaan maken en misschien zorgen voor wat commentary gameplays. (moet ik wel ergens de rechten daarvan vandaan kunnen toveren)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X