Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Werkt dat klpd virus alleen op Windows PCs? Of ook op Linux (bijv. Ubuntu) PCs?
Software geschreven voor windows zal niet werken op macOS/BSD/Linux/ overige Unix. Uitzonderingen daargelaten, maar daar hoeft de gemiddelde mens zich niet druk om te maken.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Software geschreven voor windows zal niet werken op macOS/BSD/Linux/ overige Unix. Uitzonderingen daargelaten, maar daar hoeft de gemiddelde mens zich niet druk om te maken.
Dat zou mooi zijn. Maar ja, ik ben niet in Nederland dus mogelijkerwijs hoef ik me er geen zorgen over te maken.
Of gewoon usenet ipv torrents.
Edit: ik zie nu je 2e post. En trust me, spendeer een avondje 'studeren' eraan, en je zult er geen spijt van krijgen. Mits je je software goed configureert, is het daarna heel arbeidsextensief.
Ik denk niet dat mijn pc het trekt. Staat nu al voller dan goed is, dus ik moet eerst nog wat programma's (die ik nu nog nodig heb) eraf gooien. Als ik dat gedaan heb, zal ik dat erop zetten. Tot die tijd kijk ik mn pa wel lief aan
Passion is: pushing yourself when no one else is around
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment