Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nette K/D hoor na pas een paar dagen spelen. Heb je bij bf4 dezelfde classes als bf3? Dan ga ik namelijk eerst even punten farmen als assault/medic. Ik heb hem overigens ook op de pc.
Haha ik was altijd een cod fanboy maar nu ik BF4 heb ontdekt ben ik helemaal verkocht Speel nu meestal met een groepje vrienden (4/5man) en dat maakt het extra leuk (meer objective gericht/ samenwerken/ elkaar helpen etc etc)
Speel hem op de PS3.
Heb hem nog te weinig aan gehad om echt conclusies te trekken.
Dit is de eerste Battlefield die ik uit de reeks heb, dus als trouw CoD speler vind ik het jammer dat je besturing niet hetzelfde kan instellen.
Voor de rest zijn de graphics wel vet, alleen jammer dat squad een beetje waardeloos is.
Speel hem op de PS3.
Heb hem nog te weinig aan gehad om echt conclusies te trekken.
Dit is de eerste Battlefield die ik uit de reeks heb, dus als trouw CoD speler vind ik het jammer dat je besturing niet hetzelfde kan instellen.
Voor de rest zijn de graphics wel vet, alleen jammer dat squad een beetje waardeloos is.
Koop hem dan ook voor een echte console :P maar op pc kan je het wel instellen geen idee waarom ze die optie op de andere consoles niet hebben.
ben zelf al jaren battlefield fanaat. squad sucks idd aardig. maar als je attack orders set kan je zo door teamwork wel goed punten binnenharken
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment