Vanavond NET 5 Doc: De sterkste jongen van de wereld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanavond NET 5 Doc: De sterkste jongen van de wereld

Documentaire
    over Richard, één van de sterkste jongetjes ter wereld. Zijn familie emigreerde vanuit de Oekraïne naar Amerika, alwaar zijn ouders hem vanaf zijn derde levensjaar begonnen te trainen in martial arts, stretching en bodybuilding. Op zijn zevende kreeg hij een manager waarna hij zijn bijnaam Little Hercules kreeg. Inmiddels is Richard te zien geweest bij tal van televieshows als Ripley's Believe it or not, Jay Leno's The Tonight Show en is hij als Little Hercules de ster van het televisieprogramma Battledome, waarin allerlei worstelaars en krachtpatsers in het strijdperk treden. Diverse fabrikanten van sportvoedingssupplementen hebben de minderjarige voor een fors bedrag op de loonlijst en Richard is te zien in een aantal commercials voor producten die een 'gezonde uitstraling' behoeven. Arnold Schwarzenegger contracteerde de kleine enkele jaren geleden voor zijn bodybuildingwedstrijd Arnold Classic (2000). Kortom, de kassa rinkelt voor het spierenwondertje. Maar er rinkelen ook een aantal alarmbellen.

NET 5, 22:40 uur
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Dat ventje is zo vreselijk triest....
    Die docu heb ik volgens mij nog niet gezien dus ga denk ik wel ff kijken, goede tip.

Comment

Als Arsenal-PSV niet uiloopt dan ga ik ook zeker even kijken!

gr

Comment

Ik ga ook kijken, is dat dat jochie dat bijna op een wijf lijkt?
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Volgens mij is dat een herhaling van begin 2006
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

en afgelopen... wel zielig voor hem dat hij geen vrienden heeft gehad. Ongelofelijk dat hij 95kg kan bankdrukken... Groot is ie zeker niet.. Wat denken jullie van dat mengsel van zijn pappie?
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik vind het een beetje een sneu kereltje. gedrild door zijn ouders en geen echte jeugd. beetje jammer....

gr

Comment

dit was komedie man hahaha langetijd geleden dat ik zo gelachen heb
                Dit was te absurt voor woorden zag r niet uit, waar komen we dit weer tegen jaaa
                moest gelijk hieraan denken
                We leven in een wereld zonder medelijden. De sterkste, de slimste, de snelste zijn, of de meeste weerstand hebben is een belangrijke voorwaarde om te bestaan, om succes te hebben of simpelweg om stand te houden'.
                Last edited by onderhandelen; 08-03-2007, 00:05.
                We like it

Comment

Hm, nah, kon er niet om lachen, maar vond het toch wel indrukwekkend!
                  Die pa vind ik erg raar en dat mengseltje vind ik ook zeer dubieus... Zeker nadat hij Richard zijn coach (was het geloof ik) met de dood bedreigde toen hij die test wou afnemen waar hij ook nog eens niet aan mee wilde werken.
                  Maargoed, ik vind het lichaam wel indrukwekkend. Ik geloof dat het verantwoord is wat hij doet aan oefeningen op die leeftijd, maar bij hem lijkt alles nog goed te gaan.
                  Het feit dat hij geen vrienden had vind ik ook erg sneu. Maar het lijkt me wel een pienter kereltje.

PS:V is door gelukkig!

Comment

weet je wat helemaal raar is heb altijd begrepen dat je min 18 jr moet zijn om aan bb te doen ivm met groei van je lichaam correct me if i am wrong

en wat betreft mengsel tja vond comm van arts wel oke bedoel op je 6e hormoon al op zn piek
                    volgensmij is dat bij mij op mn 12 of 13e begonnen dat ik opeens haren kreeg enzo
                    Last edited by onderhandelen; 08-03-2007, 00:20.
                    We like it

Comment

Ja, daar zat ik dus ook mee

Comment

bah...zijn kop was nog meer verwijfd dan ik had verwacht.Maargoed, het gaat niet alleen om zn kop. Verder zeker een uitzonderlijke fysiek voor zn leeftijd.
                        Ik vond alleen zijn uitvoering van de legpress en de legextensions niet denderend maar ach...
                        Ook vond ik zijn moeder best vaag. Wie gaat nou brekn met een baby van een paar maand oud... Kan niet goed zijn. Ach de toekomst zal het verder uitwijzen.
                        Misschien horen we nog meer van hem.
                        Trainingslog Farmboy:

Comment

Had veel hiervan dat met name in het eerste deel zat al eens gezien, geloof op internet. Vooral het laatste deel, over de voorbereidingen voor de trailer enzo was nieuw voor me.

Ik vond iig wel dat hij er nu al een beetje normaler uit zag en denk ook zeker dat hij er flink op vooruit is gegaan nu zijn vader weg is. Groot deel van zijn jeugd is al verziekt en blijft dus erg sneu, het zal niet zomaar ineens een 'normaal' ventje worden maar heb nu iig wel de indruk dat een groter deel van zijn motivatie uit hemzelf komt en dat hij iets meer vrijheden heeft.
                          Het kan volgens mij niet anders of hij gaat nog behoorlijk wat last krijgen van bepaalde dingen op latere leeftijd, maar hoop zeker voor hem dat het meevalt en hij nog een beetje een leuk leven krijgt!

Comment

Voor ieder die het niet gezien hebben maar wel wat van hem willen zien

YouTube - Richard Sandrak

Er staan nog meer filmpjes gewoon zijn naam intypen.

Vind het nogal raar ik bedoel kijk die spieren alleen al das toch niet mooi. En te hogen trainen op zo'n leeftijd kan gewoon niet goed zijn voor je natuurlijke groei.
                            “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X