Joran van der Sloot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Joran van der Sloot

Ik was een van de 7 miljoen die zondag naar Peter R de Vries hebben zitten kijken. Ik denk gewoon dat de hufter weer zit te liegen! Ik denk gewoon dat ie ze zelf vermoord heeft, in stukjes gehakt heeft en zelf aan de haaien heeft gevoerd.
    Wat denken jullie?
    Geniet, en drink met maten!

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik was een van de 7 miljoen die zondag naar Peter R de Vries hebben zitten kijken. Ik denk gewoon dat de hufter weer zit te liegen! Ik denk gewoon dat ie ze zelf vermoord heeft, in stukjes gehakt heeft en zelf aan de haaien heeft gevoerd.
    Wat denken jullie?
    Denk dat het een ziek klein jochie is die in paniek is geraakt.

Comment

ik denk dat joran die meid verkracht en vermoord heeft.
      waarom heeft die zijn schoenen anders weg gegooit er zat nartuurlijk bloed op.

Comment

Ook ik heb het vermoeden dat er meer is gebeurt. Hij kende haar maar een paar uur. En wist al te vertellen dat ze hele rijke ouders had. Gezien zijn gokverslaving en schulden, zou het best kunnen dat het waarschijnlijk om afpersing ging op dat strand. Dat meisje probeerde te vluchten. Joran werd bang en heeft haar toen z'n gympies laten zien. Met fatale afloop.

Comment

ik was er ook 1 van en denk indd ook dat er iets anders is gebeurd op dat strand en ik heb zet ook een ? bij die schoenen waarom moet je die weggooien

Comment

Gluiperig eng mannetje vind ik het en ze vader ook!! zal me niks verbazen dat ze pa hem heeft geholpen! dat verhaal van die vriend is duidelijk onzin.

Comment

Het is dat je niet mag schelden! Maar jullie weten denk ik wel welke woorden ik over heb voor zo'n ziek ventje! Als je op zijn non-verbale houding hebt gelet dat zie je dat hij steeds een vloeiend verhaal verteld tot aan het moment dat hij over het moment praat dat ze niets meer doet! Daar zit een leugen.. Het zal me niets verbazen dat die tip over de schoenen van zijn vader af kwam! Die weet volgens mij alles, en heeft hem geholpen. Hij heeft ook al gesaboteerd met dat mobieltje en daarmee het onderzoek in gevaar gebracht! Opknopen die handel!!

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                Het is dat je niet mag schelden! Maar jullie weten denk ik wel welke woorden ik over heb voor zo'n ziek ventje! Als je op zijn non-verbale houding hebt gelet dat zie je dat hij steeds een vloeiend verhaal verteld tot aan het moment dat hij over het moment praat dat ze niets meer doet! Daar zit een leugen.. Het zal me niets verbazen dat die tip over de schoenen van zijn vader af kwam! Die weet volgens mij alles, en heeft hem geholpen. Hij heeft ook al gesaboteerd met dat mobieltje en daarmee het onderzoek in gevaar gebracht! Opknopen die handel!!
                Je mag best schelden hoor en jij snapt hem

Comment

Ja triest mannetje die Joran!! Het ergste is dat ik hem regelmatig tegen kom in Arnhem! Moet me eigen echt in houden op die momenten!! Het liefst zou ik hem een paar flinke tikken op z'n kut kop geven!!! Misschien komt het er nog een keer van!!!

grtz.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Ja triest mannetje die Joran!! Het liefst zou ik hem een paar flinke tikken op z'n kut kop geven!!! Misschien komt het er nog een keer van!!!

grtz.

Mijn zege heb je

Comment

Je mag niet voor eigen rechter spelen.
                      Wat nou als achteraf blijkt dat het heel anders in elkaar steekt.

Misschien wou die alleen effe stoer doen voor die dealer?

Comment

Originally posted by quibus View Post

Maakt niet uit.. blijft een gluiperd!

Comment

Uiteindelijk heeft ie toch verloren. Hij kan z'n gezicht nergens meer vertonen na die documentaire. In Nederland moet niemand hem meer, Aruba kotst hem uit en als ie z'n snuit in Amerika laat zien gooien ze hem op de electrische stoel. Ik denk dat ze hem vroeger of laat ontvoeren naar Amerika en hem daar berechten. Lijkt me enig!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Je mag zoveel niet!!
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

waarom moet je daar stoer over doen als je onschuldig bent
                              nee joran is schuldig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X