Barack Obama 44e President van de USA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er kan veel veranderen omdat barack met grote meerderheid heeft gewonnen en er dus veel meer democraten in de senaat komen en de plannen van de democraten makkelijker doorgedrukt kunnen worden.

Comment

Ik hoop dat hij eindelijk een eind kan maken aan de discriminatie in Amerika, waarom geeft hij het White house niet de naam: "The Grey House"
      DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Het maakt niet uit wie er president is,Amerika is al heel lang failliet.Ik ben geen pessimist,maar heb je wel eens gehoord wat de staatsschuld is van Amerika.Echt ongelooflijk, iets van €100.000.000.000,-- China gaat het helemaal worden,dat wordt de supermacht,daar is echt niet tegen aan te produceren.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Het maakt niet uit wie er president is,Amerika is al heel lang failliet.Ik ben geen pessimist,maar heb je wel eens gehoord wat de staatsschuld is van Amerika.Echt ongelooflijk, iets van €100.000.000.000,-- China gaat het helemaal worden,dat wordt de supermacht,daar is echt niet tegen aan te produceren.
          Dan weet je wat de toekomst gaat bieden, een hoop doden.
          Zelfs melk wordt vervuild met melamine.

Ik ga een begrafenis onderneming beginnen, dat heeft dan de toekomst.
          Dan neem ik BBers als dragers....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post

hahaha

Comment

Originally posted by Fanatic View Post

Kan je ze per 10 in een kist vervoeren anders gaan je BB dragers zeuren over een telichte sqaut-oefening.. en met het in het graf leggen van de kist de saaie reverse deadlift

De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Beste van de 2, maar zijn protectionistisch programmapunt gaat ons Europeanen HARD in ons gat bijten.

Ik ben half benieuwd half bang voor de komende 6 maanden.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Zwaans View Post
                  Ik hoop dat hij eindelijk een eind kan maken aan de discriminatie in Amerika, waarom geeft hij het White house niet de naam: "The Grey House"
                  Omdat je dan over een tijdje aliens uit Area52 hebt die voor Presidentschap gaan.

Comment

@ Genjuro

Beter dat dan die oorlogspropaganda van de republikeinen.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Will Smith for president!

Ik heb de verkiezingen redelijk gevolgd, kben in mei in Chicago geweest, en ben daar dus overtuigd dat Obama toch de beste keus is!
                      ik ben wel opgelucht (ookal heeft dit niet direct invloed op me, ookal is Obama nu 1 van de machtigste personen op aarde), nog 4 jaar Bush zou namelijk niet veel goeds voorspellen..
                      Can squats cure cancer?
                      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Originally posted by Mr Nikola View Post
                        Will Smith for president!

Ik heb de verkiezingen redelijk gevolgd, kben in mei in Chicago geweest, en ben daar dus overtuigd dat Obama toch de beste keus is!
                        ik ben wel opgelucht (ookal heeft dit niet direct invloed op me, ookal is Obama nu 1 van de machtigste personen op aarde), nog 4 jaar Bush zou namelijk niet veel goeds voorspellen..
                        Een amerikaanse president kan maar voor 2 termijnen van 4 jaar aangesteld worden. En Bush is al 8 jaar aan de macht geweesd, dus 12 jaar Bush was al uitgesloten
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Maken ze al grapjes hierover.
                          Attached Files
                          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X