Wees creatief en verdien geld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wees creatief en verdien geld

MAASTRICHT - Een politicus van de PVV in Limburg heeft hard uitgehaald naar een PvdA-collega. Statenlid Cor Bosman van de PVV-Limburg zou in een e-mail aan zijn partijgenoten het PvdA-Statenlid Selçuk Öztürk hebben uitgemaakt voor "een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken."

Bosman zou met de opmerking hebben willen reageren op een interview van Öztürk in het blad Typisch Roermond.
    De PVV'er heeft inmiddels excuses aangeboden, maar dat was voor zijn fractiegenoot Harm Uringa niet voldoende. Uringa keerde de PVV de rug toe. Dit vooral omdat volgens hem de partijtop, in de persoon van fractieleider Laurence Stassen, niet ingreep.

Springplank

Bosman ervaart het vertrek van Uringa als verraad, zo zegt hij in de Limbuger. "Ik kan maar één kwalificatie geven: Uringa is een narcistische zak die de PVV als springplank heeft gebruikt om in de Staten te komen."
    Öztürk laat in een reactie weten 'zwaar ontdaan' te zijn door de e-mail van Bosman. "Ik denk dat ik er het beste aan doe om morgen met mijn fractie te bekijken welke stappen we ondernemen. Nu zou ik te veel uit emotie reageren."
    Nu denk je jaaaa hoezooo creatief en geld verdienen:

Zo die Bosman gaat lekker van onze belastingscentjes genieten....én dan zeuren over allochtone bijstandstrekkers. Meer PVV stemmen...dan kunnen er straks meer vakkenvullers, postbodes en kapsters aan de slag bij PVV van onze centjes..hoge opleiding is niet vereist
    PVV: stuk uitgekotst halalvlees - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Grrrr pijnlijke bedoeling.........Werk ze, stem ze en wel netjes belasting afdragen aub Muhahah

+1 voor de PVV
    Last edited by onderhandelen; 14-01-2012, 02:45.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

oops foto moet er nutulek bij

We like it

Comment

En wat is nu precies je punt?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Exact dat Beau.
        We like it

Comment

Omstreden PVV'er vlucht naar buitenland
          Laatste update: 14 januari 2012 12:16 info

Oud-PVV-statenlid Cor Bosman zit in het buitenland. Na het weekend zal hij reageren op de affaire rondom zijn kwetsende uitlatingen over PvdA-statenlid Selçuk Öztürk.

Foto: ANP

Öztürk overweegt om aangifte te doen tegen het PVV-lid, meldt de regionale Limburgse omroep L1.
          Het Openbaar Ministerie liet vrijdag al weten dat de zaak bekeken wordt. Bij aangifte kan Bosman worden vervolgd.

De PVV besloot vrijdag het lid uit de Statenfractie te zetten, nadat bekend werd dat Bosman Öztürk vorig jaar heeft uitgemaakt voor 'een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'. Bosman deed dit in een e-mail aan partijgenoten.
          -bron: http://www.nu.nl/politiek/2715113/om...uitenland.html

Vluchten lol.....zit zogenaamd in buitenland

LuckyTV | Uitgekotst Halalvlees - YouTube
          We like it

Comment

Haha, ik heb het vandaag in de les laten zien, ze kwamen niet meer bij^^

Die kop van die gozer en de lijstrekker, hoe kun je nou op zoiets stemmen?

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Haha, ik heb het vandaag in de les laten zien, ze kwamen niet meer bij^^

Die kop van die gozer en de lijstrekker, hoe kun je nou op zoiets stemmen?
              Toch genoeg mensen om de partij 24 zetels op te leveren in de tweede kamer...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

en toch mag hij als 1-mans partij nu doorgaan als hij wilt, gesubsidieerd van ons belastinggeld natuurlijk.

aan de hoogste boom die vent!
                BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Kleuterklasniveau
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X