Als ouders kan je echter niet altijd invloed uitoefenen op je kinderen, dus dat wordt lastig..
Kermis Hoorn dicht om fatale steek partij.
Collapse
X
-
Originally posted by Marv View PostAfmaken dat kind.. die is niet meer te redden en zal de maatschappij alleen maar meer tot last zijn.
Ouders een ouderbewijs laten halen om legaal een kind op te wereld te mogen zetten.
Misschien wel aardig om alle jongens een berenklem-cockring te geven die afgaat als je gewelddadig wordt.
Gadverdamme wat kan ik hier kwaad om worden.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Fundoshi View PostThe less you care, the happier you will be.
Originally posted by beat-boxer View Postnee, geen ring en troep. corps politie moet harder optreden inplaats van boetes.
Denk dat als letterlijk je kloten op het spel staan je wel oppast.
Gewoon elke pasgeboren man een kleine dosis C4 in het scrotum want voor celstraf vrezen ze niet meer. En aan je matties opscheppen hoe je je lul verloor bij een roofoverval lijkt me sterk.
Marv 4 dictatorship anyone?Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostIk ben maatschappelijk betrokken en denk zo jij en ik hadden daar ook neergestoken kunnen worden.
Ik niet in ieder geval.
Los daarvan, er gebeuren zulke rare dingen tegenwoordig, ik kijk er niet meer van op. En ga zeker niet bij elke ramp/ernstig ongeluk/moord/verkrachting stil staan, want dan sta ik voor de rest van me leven stil.
Move on FTW, anyone?
Comment
-
Originally posted by Fundoshi View PostEn als dat zo door je hoofd gaat, word je daar dan blij van?
Ik niet in ieder geval.
Los daarvan, er gebeuren zulke rare dingen tegenwoordig, ik kijk er niet meer van op. En ga zeker niet bij elke ramp/ernstig ongeluk/moord/verkrachting stil staan, want dan sta ik voor de rest van me leven stil.
Move on FTW, anyone?Ssssmoking
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-